Konvent LinCon 2025

mrund

Kummelgast
Vad har ni för planer för LinCon 2025?

Jag skall spelleda tre sittningar i Brindlewood Bay, oprövade scenarier från Nephews in Peril. Har just printat dem och gjort tolv rollpersoner. Är det någon här på forumet som är uppskriven att spela med mig?

Jag skall spelleda tre sittningar i Brindlewood Bay, oprövade scenarier från Nephews in Peril. Har just printat dem och gjort tolv rollpersoner. Är det någon här på forumet som är uppskriven att spela med mig?
Japp. Jag, min bror, min dotter och en kompis ska spela med dig på fredagen.

I övrigt har vi sex rollspelstillfälen till inbokade. Så det blir full fart.

Japp. Jag, min bror, min dotter och en kompis ska spela med dig på fredagen.

I övrigt har vi sex rollspelstillfälen till inbokade. Så det blir full fart.
Vad kul! Min dotter är helt ickenördig, men jag fick faktiskt med mig henne till LinCon en gång när hon var 11-12. Hon hade skoj, och jag tror hon än idag nere i Lund sover iförd den enorma tältliknande Yu-Gi-Oh-teeshirt som vi ropade in på auktionen.

Finns det någon plats över till ett pass BB är jag inte omöjlig till att hoppa på och testa. :)

Kommer arrangera 2 pass av Dinoblast, men de är redan fullbokade.

Sedan har jag och en till eget rum med vårt företag Steel Cave Studio. Där kommer Orbital Conflict och ett nytt spel Get In, Get Out (zombiekortspelprototyp) att finnas.

Jeg er på LinCon torsdag, fredag og lørdag. Jeg kører to gange Death of Rapacus (der er flere pladser), en gang The City (fuldt) og brætspillet Gotlandia lørdag eftermiddag (ledige pladser).

Tænker der bliver tid til mingel ud over det men også til at pusle med familien.

Vi kommer vara där torsdag, fredag och en stund på söndagen. Vi kommer vandra planlöst omkring (som man gör), spela något, bjuda in något på auktionen... Och inte minst även visa provtryck av Eon V 😁
Så underbart att se Eon V ligga där på bordet i korridoren!

(jag var den udda personen som vägrade bläddra i boken eftersom jag hellre ville få uppleva första intrycket med mitt eget exemplar i framtiden :) )

Back