DoD Ligans DoD kommer i slutet av 2022

Gutte

Warrior
Joined
15 Apr 2020
Messages
244
Släpp i slutet av -22, det låter som kickstarter borde vara i första kvartalet för att hålla det. Spännande eftersom de ville släppa reglerna tidigt.
 

Bifur

Veteran
Joined
28 Dec 2015
Messages
5,210
Ja, det nämns att skrivit något till Väsen också, men jag har ingen koll på den spellinjen.
Jo, han ska ha skrivit något till scenarioboken Årstidernas mysterier som var med i kickstartern för Mythic Britain. (Backade inte så jag har ingen närmare koll.)
 

StradhLestat

Warrior
Joined
8 Sep 2020
Messages
336
Location
Fruängen
Jag gissar att vi kommer se den till julhandeln...i fysiska butiker....gissningsvis minst en bokhandelskedja och kanske eventuellt ngn leksaksaffärskedja.... Vi som hänger här är knappast målgruppen.... Däremot de i min ålder (tillhör en generation som kan säga att ALLA pojkar i klassen hade ngt rollspel från Ä-spel hemma på mellanstadiet) som själva spelade i 10-14 års åldern, men kanske inte spelat ngt alls sen dess.... Deras barn idag är i majoritet i det åldersspannet nu.... NYREKRYTERING mina vänner nyrekrytering..... och kanske lite återrekrytering till hobbyn av de som inte spelat på 25+ år sedan :)
 
Top