Nekromanti Letar efter spelare till GothCon

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Hej!

Jag och en kompis tänkte försöka hitta några att spela lite rollspel med på GothCon, han har inte spelat något traditionellt men testat indirummet en gång innan men nu ville vi testa på ett konventsäventyr i klassisk stil.
Något vi funderade på att spela är Western om det finns några att spela med.
Annars är vi lite nyfikna på Eon eller Symbaron om någon grupp har plats för två spelare till :)

Hade gött!
Vi skrivs / Mårten
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,605
Hej. Mitt lag har plats för två spelare till Western och ni är välkomna att haka på om ni vill. Jag minns inte vilket pass vi bokat men kan kolla upp det senare ikväll. I gruppen finns tre rutinerade tradspelare men även en nybörjare så din kompis behöver inte känna sig som den enda gröngölingen.
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Det låter toppen!
Ända vi har planerat för tillfället är brädspel men de har inga satta tider så bara vi får reda på vilket pass vi ska vara med på så kan vi dyka upp! :)

Tackar för att vi får vara med!
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,605
Ni är varmt välkomna till laget. Hoppas ni ska trivas att spela med ett gäng i huvudsak norrländska gubbar. :p

Detaljerna tar vi i PM.
 

mårten1

Swordsman
Joined
15 Aug 2011
Messages
518
Location
Motala
Det går nog bra, vi är för tillfället Linköpingsbor men har för mig min kompis har haft en kort vistelse i de norra trakterna :)
 
Top