Jag vill bara påpeka att du tyvärr ber någon att utföra en olaglig handling. Om personen som ger den dig då inte skulle tillhöra din närmaste krets av vänner och bekanta, något ett internetforum inte räknas som...
Däremot rekomenderar jag att du letar DC, Kazaa, Morpheus, eDonkey, eMule eller andra tänkbara fildelarnätverk. Jag är hyfsat säker att jag har sett den inscannad, men det var ett tag sedan och jag kan tyvärr inte tipsa om någon speciell hub eller liknande. Men det har i alla fall funnits DC-hubbar dedikerade till bytet utav rollspelsmaterial. eDonkey och Kazaa brukar det också vara lätt att hitta saker på faktiskt.
På senare år har dessutom kvalitéten på scanningarna blivit bättre så man slipper leva med dålig upplösning och snedscannade sidor. Dessutom är utbudet stort. Jag har hittat flera små och smala produkter, allt är inte bara WoD eller ad&d längre.
Men be bara inte folk här att ge dig sakerna, det är att be dem bryta mot lagen.
Leta och ladda ner det själv istället, om du undrar över vad något jag säger här är så får du antingen svara privat eller besöka
www.piratbyran.org för mer information. eller helt enkelt googla på det...
Lycka till med dina nedladdningar.
(om någon har tips på en bittorrenttracker eller dc-hub med mycket rollspel på så får ni gärna Pm:a mig den informationen)