Nekromanti LÄGESRAPPORT

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Pratade med tryckeriet i går, och skulle få uppdaterad offert (de hade börjat använda andra papper)... sen KÖR VI!!!!!
 

neowyn

Swordsman
Joined
19 Sep 2003
Messages
637
Location
Stockholm
-hejja hejja hejja!!!

Sitter och väntar på de officiella reglerna för att sedan verkligen börja skriva på allvar. Har gjort en hel del i version 1 om världen så att de får ligga till sig och jag får lite distans till texten innan jag tar fram stora saxen och gör om allt. Det kan man jag inte göra förän reglerna har kommit...

Så hejja hejja hejja!!!!
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: -hejja hejja hejja!!!

skiljer ju inte SÅ mycket, mest är det stavfel och lite små felaktigheter som blivit rättade
 

neowyn

Swordsman
Joined
19 Sep 2003
Messages
637
Location
Stockholm
med andra ord

ingen bra ursäkt för mig att maska och och inte färdigställa?
*blädrar bland resten av ursäkterna och försöker välja en*

Hur kommer det sig att det är så svårt att färdigställa?
Här krävs diciplin!!
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: med andra ord

fråga mig... saga kunde ju vart helt klart för åratal sen om jag inte hela tiden fastnat med andra projekt.... och ett liv. ;-)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Trevligt !

Kul att höra hörrni !!
Alltid kul att se att sådana här projekt kommer ut i tryck !
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Re: Trevligt !

ja, sent omsider.... men måste ju komma ut inna DoD Trudvang i alla fall.. . (även om vi kanske inte har samma målgrupp och inte kan kosta på oss en lika lyxig produkt)
 

Pixie_UBBT

Veteran
Joined
21 Dec 2002
Messages
87
Location
Stockholm
Re: Trevligt !

Det är innehållet som håller i längden, eller hur?

Wow, såg just att dom har zeppelinare-ikoner här!! Måste testa :zeppelinare: :zeppelinare: :zeppelinare: :zeppelinare: :zeppelinare: :zeppelinare: :zeppelinare: :zeppelinare: :zeppelinare: :zeppelinare:

En hel armada!! Achtung, hier kommen die Zeppelin waffe (eller nåt sånt, kunde inte låta bli...) Waffe är säkert maskulint... Tomas, hjälp! :gremlaugh:
 
Top