Nekromanti Kungörelse om styrelsemöte 24/1

tull

Hero
Joined
12 Jun 2008
Messages
1,708
Location
Uppsala
Föreningen WRNU kallar härmed sin styrelse att mötas den 24 januari 2011 i denna kanal. Mötet öppnas under eftermiddagen.

En dagordning kommer inom kort. Meddela mig om ni vill ta upp något till dagordningen.


Jag tänker mig att vi lägger upp formatet så här:

Vi klubbar igenom formaliapunkterna så fort som möjligt. Det finns ingen anledning att låta val av justerare ta tid. Under våra diskussions och senare beslutspunkter (exempelvis hanteringen av avstängda användare) så ger vi diskussionen god tid.
Måndag - Torsdag så diskuterar vi punkten.
Beslut och röstning görs mellan Torsdag kväll och Fredag dygn.

Om det finns en möjlighet att diskutera flera punkter samtidigt bör vi göra det.

Inför de större/tyngre punkterna på dagordningen där jag gör antagandet att en längre diskussion kommer föras så kommer det även utses en föredragshållare som presenterar punkten. Exempel: En punkt om det ekonomiska läget (kanske inte så mycket snack på den punkten - men det handlar om pengar och pengar är alltid viktigt i min värld). Här blir Solvebring en naturlig föredragshållare som får presentera läget.

Genom att utse en ansvarig att presentera något/information/ett förslag så tror jag att vi som styrelse får bättre samtal och bättre beslut. Jag tror också att det lättare inkluderar hela styrelsen i samtalen. Det har fungerat i andra organisationer och jag tror det kommer vara mycket givande här.

Den som blir ansvarig att presentera informationen under en punkt kommer att meddelas i god tid. Min ambition är att få kontakt med samtliga involverade föredragshållare redan ikväll - senast imorgon.

mvh
Er ordförande
Persson
 

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,895
Jag kommer hem vid sex på kvällen, ungefär. Och kommer att deltaga från och med då.
 

Vicotnik

Den onde
Staff member
Joined
28 Mar 2004
Messages
4,310
Jag kommer vara på föreläsning på kvällen, men kan följa med så gott jag kan från min mobil, annars har jag inget som hindrar mig från att delta i mötet.
 
G

Guest

Guest
Jag kommer nog hem runt kl 24 och innan dess är nog mitt deltagande sporadiskt men jag kommer vara där.
 
Top