KÖPES Kultboxen

KRLAN

Veteran
Joined
8 Jan 2023
Messages
10
Skulle vilja köpa Kultboxen, 1:a utgåvan från Äventyrsspel (kom 1991 kanske?)
 

loafers

Veteran
Joined
8 Dec 2023
Messages
1
Tjena. Har första utgåvan. Boxen är i ett ok skick. Har dock inga formulär. Försökte skicka med bilder men fick det inte att funka. Vill du ha bilder så fixar vi det på någe vis
 

KRLAN

Veteran
Joined
8 Jan 2023
Messages
10
Tjena. Har första utgåvan. Boxen är i ett ok skick. Har dock inga formulär. Försökte skicka med bilder men fick det inte att funka. Vill du ha bilder så fixar vi det på någe vis
Går väl alltid att maila om inget annat funkar. Vad har du tänkt dig för pris?
 
Joined
28 Nov 2006
Messages
2,418
Location
Nirvana
Har inte fått napp än, så fortfarande på jakt.
Den finns här, men det är alltså inte jag som säljer. Priset lär stiga ytterligare.

 

dawnrazor

Veteran
Joined
15 Jul 2011
Messages
197
Location
Staffanstorp
Jag har annars en till salu. Bra skick och komplett med 4 karaktärsblad. Tyvärr ifyllda med blyerts av tidigare ägare, men går ju att sudda. Jag finns i Skåne.
 

KRLAN

Veteran
Joined
8 Jan 2023
Messages
10
Jag har annars en till salu. Bra skick och komplett med 4 karaktärsblad. Tyvärr ifyllda med blyerts av tidigare ägare, men går ju att sudda. Jag finns i Skåne.
Om du kan skicka så är det så klart intressant. Vad har du tänkt dig för pris?
 

dawnrazor

Veteran
Joined
15 Jul 2011
Messages
197
Location
Staffanstorp
Hej igen - inte inne här så ofta så ledsen för sent svar. Tänker mig typ en tusenlapp + frakt. Vad tror du om det?
 

KRLAN

Veteran
Joined
8 Jan 2023
Messages
10
Hej igen - inte inne här så ofta så ledsen för sent svar. Tänker mig typ en tusenlapp + frakt. Vad tror du om det?
Jag kan sträcka mig till 850 + frakt, men inser att du troligen får runt tusenlappen på Tradera så du kanske vill prova där först.
 
Top