Nekromanti Kult förhoppningsvis i Maj/Juni

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Jag har talat med Valerie Laproye på Seventh Circle i Frankrike. Förhoppningsvis kommer nya kult släppas i Maj eller Juni. De kommer gå mer tillbaka till första upplagan.
Och som det låter på henne kommer det bli asbra *runkar i extas* (hrm väntar med spänning...men vafasiken)

Vi sjunger våra sånger som en hyllning till dom odödliga själarna
 

sluper

Swordsman
Joined
8 Jun 2000
Messages
432
Location
Umeå & Järbo (Sandvikens kommun)
Såja!

SÅJA!

Mer tillbaka till första upplagan, tja det är ju den enda upplagan jag har, men det låter ju lik förbannat lovande...

Du råkar inte ha snappat upp några rykten om det kommer att släppas några mysiga moduler?

Skulle gärna låta mitt huvud explodera i ett välformat svampmoln av ren pur lycka, men väljer att avvakta. För, som redaktör Bosse påpekade för mig här om dagen, 7th circle har ju inte haft licensen särskilt länge så antingen har de inte ändrat så mycket mer än layouten eller så har de jobbat djääävulskt snabbt.

Men det kvittar nog vilket det är ju KULT för bövelen!

Vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget mer än uttrycka mina alldeles för högt ställda krav på detta allas vårat favvospel.

/sluper *som väntat i evigheter i sitt privata purgatorium i väntan på den dagen någon skulle ta tag i KULT igen*
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Re: Såja!

Tja Det kommer bli en bok för spelledaren och en playersguide. i Playersguide skall även Book of Magic ingå. Sedan kommer Inferno och så är det tal om en kampanj.
Fulla intervjun och all information presenteras förhoppningsvis i nästakommande Codex.

Vi sjunger våra sånger som en hyllning till dom odödliga själarna
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Det ges bara ut på engelska va? Inte för att det spelar någon roll, men det är i alla fall vad jag hört...
 

Blasphemy

Swashbuckler
Joined
4 Jul 2000
Messages
2,369
Location
Göteborg
Njae det kommer ut på Franska också.. Men någon svensk översättning blir det knappast att tala om.

Vi sjunger våra sånger som en hyllning till dom odödliga själarna
 
Top