Nekromanti Kult Divinity Lost releaseplan framöver?

zeno

Veteran
Joined
26 Jan 2016
Messages
12
Hur ser det ut med framtida releaser till Kult?
Har Helmgast planer på att släppa, ifrån grunden, egna produkter i form av äventyr och/eller kampanjer? Eller är spelet "klart" nu efter Kickstartern?
 

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,574
Location
Uppsala
Tror att en spelledarbok har nämnts, med tips för KULT specifikt och skräck i allmänhet. Låter faktiskt väldigt intressant, tycker jag.

Personligen skulle jag önska mig alla moduler i samma format som Pocket Bible-utgåvan, för jag är inte jätteförtjust i bilderna i den stora utgåvan. Men jag känner på mig att jag tillhör en minoritet i det sammanhanget.
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,481
Location
Rissne
entomophobiac;n329025 said:
Personligen skulle jag önska mig alla moduler i samma format som Pocket Bible-utgåvan
Jag också. För jag gillar böcker som är i rimlig storlek. Hur sitter man ens bekvämt och läser såna där stora rollspelsböcker? Eller ligger? En bok man inte bekvämt kan ligga på rygg och läsa tycker jag är för otymplig. Kan vara snygg att ha i en bokhylla, men när jag ska läsa Kult så blir det bible edition eller PDF på surfplatta.

(Sedan skulle jag gärna ha bible edition som PDF, eller kanske rentav en ePub som man kunde läsa på en läsplatta, eftersom jag sedan några år tröttnat HELT på att läsa långa texter i "rollspelslayout"… Jag tror att det var Mophidius grisfula Mutant Chroniclesgrundbok med kantgrafik som skar in i textblocken som slutligen fick mig att lessna ihop helt)
 
Top