KH kopparhavet.se

Arrikir

Swordsman
Joined
14 Jan 2019
Messages
447
Location
Uppsala
Hej, fungerar hemsidan fortfarande? Har försökt besöka sidan, men det verkar vara nått strul? Har ganska nyligen upptäckt spelet och är nyfiken på vad som skapats i form av fan-mateial
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,258
Location
Örebro
Hej, fungerar hemsidan fortfarande? Har försökt besöka sidan, men det verkar vara nått strul? Har ganska nyligen upptäckt spelet och är nyfiken på vad som skapats i form av fan-mateial

Well, jag får inte tillgång till den, men enligt isitdownorjustme.net:

Is It Down Or Just Me has tried accessing Kopparhavet.se website status using its servers and everything thing seems to working fine. If Kopparhavet is down for you right now then please visit our troubleshooting instructions section to try to diagnose and resolve the problem.
 

Arrikir

Swordsman
Joined
14 Jan 2019
Messages
447
Location
Uppsala
Konstigt, jag är inte ensam iallafall. Får inte upp något på Wayback Machine heller. Hmm
 

Arrikir

Swordsman
Joined
14 Jan 2019
Messages
447
Location
Uppsala
Sedär! Hade missat det. Tråkigt att KH ligger på hyllan, jag gillar verkligen det jag läser, men kul att material kommer omarbetas till Drakar och Demoner.
Tack! Ska kolla in den gamla sidan!
 

Leon

Leo carcion
Joined
8 Mar 2004
Messages
6,427
Tack Erebus då ändrar vi länken från Kopparhavet-hemsidan så att den pekar rätt.

Ni har väl inte missat att den officiella sidan för Kopparhavets hjältar fortfarande ligger upp och har en del officiellt och fanmaterial: https://helmgast.se/en/kopparhavets-hjaltar/

Även om utgivningen av Kopparhavets hjältar har slutat så är många av oss fortfarande fans av systement och det kan mycket väl dyka upp diverse informellt material och stöd här i framtiden om det finns intresse.
 
Top