Nekromanti Kontakt?!

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,260
Location
Kullavik
Ännu en gång har jag försökt maila Fenix:arna för att köpa en tidning (eller till och med en prenumeration) men har inte fått någon feedback på två veckor.

Någon som har tips på hur man skall göra? :)
 

solvebring

Superhero
Joined
19 Mar 2004
Messages
13,027
Location
Fellingbro/Arboga
Mig veterligen brukar Gillbrings alltid svara, fastän det brukar ta lång tid - några dagar till ett par veckor är brukligt enligt min erfarenhet.

Kanske något otäckt spamfilter eller något som stjäl dina mail. Sådana är trots allt inte alltid pålitliga.

Men...

(Gamla) lösnummer och prenumerationsreggning ordnas lättast genom hemsidan.

- Lösnummer
- Prenumeration

Aktuella lösnummer säljs i välsorterade butiker och pressbyråer, samt i en del spelbutiker och dylika.

... Fast du kan iof på tag på personliga mailadresser och telefonnummer via "Kontakta oss" på företagets hemsida.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
ninepointone said:
Ännu en gång har jag försökt maila Fenix:arna för att köpa en tidning (eller till och med en prenumeration) men har inte fått någon feedback på två veckor.

Någon som har tips på hur man skall göra? :)
De HAR varit extremt upptagna de senaste veckorna p.g.a. GothCon.
Maila dem igen nu när GothCon är över.
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
Hej,

Ber om ursäkt för att du inte har fått svar. Vi har gjort en omfattande uppdatering av vårt webbhotell för cirka två veckor sedan. Om du har haft riktig otur kan ditt mail försvunnit det dygnet som uppdateringen gjordes.

Efter uppdateringen har vi som sagt varit på GothCon och kom tillbaka på söndag kväll. Har du gjort en beställningen ska inbetalningskort vara utskickat, de sista gick igår.

Annars får du höra av dig igen till fenix@speltidningen.se om du hade någon annan fråga du ville få svar på.

/Anders & Tove
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,260
Location
Kullavik
Alright!

Tycker det är synd att ni slänger pengar på att posta inbetalningskort. Vet jag bara vad jag skall märka inbetalningen med så drar jag den direkt på internetbanken istället.

Hoppas prenumerationen kan starta med aktuellt nummer.
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
ninepointone said:
Alright!

>Tycker det är synd att ni slänger pengar på att posta inbetalningskort. Vet jag bara vad jag skall märka inbetalningen med så drar jag den direkt på internetbanken istället.

Tyvärr är vår erfarenhet att många behöver få ett inbetalningskort på posten för att komma ihåg att betala. Ett mail försvinner lättare bland all spam.

>Hoppas prenumerationen kan starta med aktuellt nummer.

Om du har gjort en prenumeration nyligen så startar den med nästa nummer som kommer ut, dvs Fenix nr 3/12 som kommer den 29/5.

/Anders & Tove
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,260
Location
Kullavik
Jo det är möjligt, fast för mig fungerar det smidigast.

Jag vill ha aktuellt nummer som första nummer? Måste jag beställa det separat då? Går det inte att börja prenumerationen med detta nummer?

Jag försöker maila igen så får vi se om det går bättre.
 

Fenix

Warrior
Joined
7 Nov 2003
Messages
277
Location
Stockholm
ninepointone said:
>Jag vill ha aktuellt nummer som första nummer? Måste jag beställa det separat då? Går det inte att börja prenumerationen med detta nummer?

Tyvärr går det inte att påbörja en prenumeration med ett redan utgivet nummer. Portkostnaden för att skicka ut ett baknummer är högre än prenumerationspriset.

/Anders & Tove
 
Top