Nekromanti Konspiration?

Lycan

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,211
Location
Malmö
Är det bara jag eller saknas det inlägg?
Jag antar att det är för att spara plats eller något, jag hopppas nämligen att ni på www.rollspel.nu inte befattar er med skamliga saker som censur.

Lycan, något upprörd konspirationsteoretiker.
 

Rev

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
326
Location
Göteborg
Vi får verkligen hoppas att något sådant inte förekommer på rollspel.nu, som i övrigt verkar vara en högkvalitativ hemsida.

Men inte skulle väl redaktionen sjunka så lågt?

/R
 

P|uT0NiUm

Swashbuckler
Joined
19 May 2000
Messages
2,145
Location
Inaktiv
Alla är ute efter att göra oss paranoida... så ligger det egentligen till...
*drar ner rullgardinen så att inga onda krypskyttar kan se mig*
Det är nog bäst att du låser dörren och spikar för den... precis som jag... de är ute efter oss... det är så uppenbart...
*spikar fast plankorna för dörren lite nogrannare*
Vi måste sätta hårt mot hårt! Konspirera tillbaks! >:)

Har du tänkt på att censur är samma sak som att dölja någonting... så... om vi inte har någonting så finns det inget att dölja... alltså är det som inte finns mega-censurerat och genomkorrumperat av konspirationer! Alltså gör vi ingenting! F*n vad smart jag är! *ler fånigt*

När jag ändå är i farten... vad har ett sådant inlägg på Eon-forumet att göra? /images/icons/wink.gif


[color:green]/P|uT0NiUm</font color=green> - "We're finally gonna thcore Beavith!"
 

Rev

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
326
Location
Göteborg
Jag tror han syftade på tråden angående Eon och Neogames namnstöld från spelet Knights of Legend. Tråden återfinns nu, efter att ha flyttats av redaktionen, på "www.rollspel.nu"-forumet. /R
 

Fodde

Veteran
Joined
17 May 2000
Messages
85
Location
Karlskrona
Konspiration!

Den enda konspiration som finns bland rollspelare är att vi ska snart ska ta över hela världen..
Alla vet väl att Lajven bara är träningsläger för att vi ska kunna träna en stridsduglig armé av rollspelare..

Hoppas inte att Piff&Puff läser detta ;)

Fodde
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Är det bara jag eller saknas det inlägg?

Det är bara du. Däremot kan vi i redaktionen flytta inlägg till andra forum, om vi tycker att de lämpar sig bättre där. Så om det är något inlägg som du tror har försvunnit kan du använda den smått fantastiska (nej jag tar faktiskt inte i) sökfunktionen och hitta det.

...ni på www.rollspel.nu inte befattar er med skamliga saker som censur.

Guilty as charged! Jag erkänner, jag har raderat inlägg. Dock endast sådana som inte hör hemma på rollspelsforum. Det inlägg jag just nu kommer att tänka på var ett på Drakar och Demoner-forumet i starten. Ämnet var "knulla" och inläggstexten innehöll bland annat orden "kuk" och "fitta". Jag har inte ett dugg dåligt samvete för att jag tar bort sådana inlägg.

/Azagthoth
 
G

Guest

Guest
Som att censurera antar jag då? Neh, det skulle vi inte.
Om det "fattas" inlägg - kolla ing ngt annat forum (eller ännu hellre sök!), antagligen så har det blivit flyttat...

//Johnny, fortfarande ont i baken

---
Johnny
johnny@sverok.se
 
G

Guest

Guest
*slap* Hmmm, jag minns inte heller varför man gör det... ;)

---
Johnny
johnny@sverok.se
 
Top