Nekromanti Kommentarer till artikeln i lucka 6!

Gabriel_UBBT

Warrior
Jag skulle bara vilja svara på påståendet att vi är för gnidna för att betala en tjuga per nummer... För mig är det absolut inte priset som avgör, det är enkelheten.

Jag är helt enkelt på tok för lat för att glida ner på posten, försöka hitta rätt lapp, försöka skriva i informationen rätt (Nu låter jag som en förståndshandikappad, men jag är bara en rollspelare /images/icons/wink.gif) Och sen gå och betala...

Det känns så mycket enklare (och säkrare) när man kan gå in på hemsidan och beställa en prenumeration... När man får första numret hänger det med en inbetalningskupong där allt redan är ifyllt... Förutom möjligen summan som man kanske vill fylla i själv beroende på hur många nummer man vill ha... (Vi får se hur det går...)

Hursomhelst så är det definitivt inte pengarna det gäller tror jag!!!!/images/icons/clever.gif

P Lex

Warrior
Bifogade inbetalningskort är praktiskt för köparen men kanske inte alltid för redaktionen. Fansinmakande är förlustaffärer och att skicka med inbetalningskort är i praktiken som att låna ut pengar. Min erfarenhet är dock att de flesta betalar för sig men det finns alltid undantag och även om 20 kr är lite så krävs det inte många slarvpellar för att det ska bli tal om hundralappar.