Nekromanti Koll: intresse av Diplomacy

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,973
Location
Linköping
Okej, inte så mycket drag alltså... finns det något annat brädspel som funkar över nätet som kan intressera forumiter? :gremsmile:
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Bah! Fånigt! Diplomacy som är det ädlaste av alla spel och mest lämpade till internetspel också...

BE A MAN
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,314
Location
Göteborg
ehm, ja alltså, det är klart att jag ställer upp och spelar dippy, men just nu har jag inget internet hemma så om ni kommer igång alldeles för snart så får jag hoppa men jobbar stenhårt på det så borde vara klart inom två veckor eller så i vart fall
 

Satorin

Veteran
Joined
11 Oct 2004
Messages
33
Location
Halmstad
Låter mycket intressant.................fast det var ett tag sedan man spelade så det är ett grått töcken(som vädret utanför)
 

Hellzon

Långsamma Vargen
Joined
22 Jan 2002
Messages
2,452
Location
Köping
Hur missade jag det här första gången? Har inte spelat förut, men jag är gärna på.
 

Dum Panda

Warrior
Joined
16 Jun 2008
Messages
232
Jag är definitivt på! Spelat det en gång innan och lider av abstinens då min spelgrupp är inte överförtjusta i det!
 
Joined
13 Nov 2008
Messages
162
Location
Z
Jag lirar http://www.supremacy1914.com/ lite så smått, så det vore väl ett naturligt steg att gå över till Diplomacy. På Supremacy1914 får man sina medspelare framslumpade, vilket leder till att åtminstone en träskalle till stadsöverhuvud någonstans i Europa.
 
Top