Varulv [KoK] - R11 - GAME OVER

Accepterar du ordförande Empiricus paket?

• Total voters
    8
att röstas igenom och Basse lite osynligt bytte röst
Ja det här med röstandet var även en nerf för byn.
Hela röstningen var upplagt på annat sätt.
Röstverktyget hjälper ju bybor att kolla av i efterhand NÄR spelare gjorde sina taktiska byten/hopp.
Nu fanns inte det.

Jag saknade att förstå hur "korten" användes och det blev väldigt tydligt i R2 att jag inte kunde se sidd annat än röd pga poängen han "ljög" om. Tycker det tog lite luften ur för mig att även om vi inte ljög så var förtroe det förvanskat och då kunde man lika gärna ge upp. Tydligt också då samma personer pga R2 inte kunde släppa det genom spelet (mig inkluderat)
Bra beskrivet! Jag hade väldigt svårt att acceptera att info om konspirationer inte skulle vara viktigt på något som helst sätt. Därför valde jag att lita på Sidd framför Fjodde i ert gnabb. Han hade info om organisationer, eller påstod sig ha och stod på sig i frågan.

Min enträgenhet i denna fråga ansågs ulvigt luskande och det kan jag ha förståelse för.

Jag ville bara fatta ett mycket komplicerat spel där ordförandena hade mer info än mig.

Nä, inget bärande alls. Var inte alls tänkt som villospår utan bara som trams dock. Och det skulle jag ju kunnat skriva i uppstarten...
För mig hade det viktig bäring på spelet hela tiden.

Tex när du började en runda med bara:
[sl är på resande fot, endast fluffnyckelord: Himalaya, drake]
Sidds tolkning:
drake syftade på organisationen ”… Den osynliga draken i Utkante”
Alltså att denna organisation nu var outad.

Liksom mina Flour texter syftade på: ”… Fluortanternas kabal”
Detta vågade jag ju förstås inte lyfta öppet i tråden. Hur det skulle hanteras.🫣

…sen så är en riktigt läskig organisation med som finns på riktigt: … Moderatorerna på WRNU…hur tänkte du där Vimes?

Back