Nekromanti Knights

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
en liten spin-off till tråden nedan om bästa SF-film...

Ikväll på TV4 kommer en film som heter Knights, och den får man absolut inte missa om man gillar kassa SF-filmer! Regissören som ligger bakom den har även gjort höjdarfilmer *sarkasm* såsom Nemesis (med uppföljare), Kickboxer (2&4) och Adrenalin: Fear the Rush - filmer som jag anser är dom sämsta jag har sett. Så vill ni se något riktigt dåligt och skratta åt Lance Henriksen (och hans patetiska försök att gestalta en cyberonding) och Kathy Long (som visserligen kan sparka rumpa men inte agera för fem öre) så skall ni se Knights!
 

Storuggla

Champion
Joined
8 Dec 2001
Messages
9,546
Location
Stockholm
Vänta nu, är inte det den där allt bara är efter-katastrofen och den hoper cyborger jagar huvudpersonen? En typisk "Klockan tolv på Kanal Fem film" alltså! /images/icons/grin.gif

Fast på fyran då...


Storuggla, undrar vad flooding är
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
jag såg den förra gången den gick på fyran och tycker att den slutar lite tvärt

finns det nån fortsättning?
 

PAX

Jordisk Äventyrare
Joined
16 May 2000
Messages
3,107
Location
Tindalos
Re: Knights - en riktigt höjdare

Väl värd att se. Om inget annat för Lance rollkaraktär. Flera höjdarscener i denna film.
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Re: Knights - en riktigt höjdare

jag hade bara sett slutet tidigare, men den här gången såg jag hela... och ja, den tillhör topplistan på dåliga filmer nu...

men faktiskt värd att se pga av sina många dåliga scener! Typ alla scener där dom flyger 10 meter efter att ha fått en käftsmäll! Och slutet då? Det var det löjligaste jag sett "resa genom tid och rum, bla bla blah"... ha! skrattretande! :)
 
Joined
13 Apr 2001
Messages
1,325
Location
Djupaste småland
Hmm
Visserligen är det ju valfritt att se uschliga filmer.... Men man vet ju tyvärr inte förrän man sett den eller en del av den... En fortsättning /images/icons/sick.gif???
Näe tack
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Såg några minuter själv också..

Fighting-scenerna var ju läckra. Tjejen fällde varje cyborg, och tydligen svimmade alla av det också.. Hmmm, tänkte dom aldrig själva på hur löjligt det såg ut? /images/icons/wink.gif
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
"Vänta nu, är inte det den där allt bara är efter-katastrofen och den hoper cyborger jagar huvudpersonen? En typisk "Klockan tolv på Kanal Fem film" alltså! "

Det var där som jag såg den första gången. Det vore synd att säga att den var sevärd. Var det förresten någon som såg på "Punisher" på tv4 i helgen? Såg bara några minuter men usel är bara förnamnet.
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,472
Location
Helsingborg
"Var det förresten någon som såg på 'Punisher' på tv4 i helgen? Såg bara några minuter men usel är bara förnamnet."
Såg den, men tyckte inte att den var såå himla usel.. Jag tycker faktiskt Dolphans filmer är sevärda, om än inte det är mästerklass på dem.. Dark Angel och He-man är helt klart sevärda.. Båda för sin humor..

Nu har jag bara läst en Punishertidning i hela mitt liv, men jag tyckte de följde hans synsätt rätt bra.. Tyckte dock att hans "coola" röst var löjlig..

/[color:448800]Han</font color=448800> som visserligen har sett en och annan dålig Dolph-film
 
Top