Klubbar klassiker i Ereb Altor

crilloan

Swordsman
Joined
4 Jul 2017
Messages
555
Location
Uppsala
Ingen krönika, bara ett citat från en av våra spelare efter b.la. Dimön, Marsklandet, Svart duell, Rösten från Forntiden mm.

Piradoks (citat från en av spelarna)
Försäljare på Bauhaus i Kardien: Ah, du ska bygga ett hemligt underjordiskt komplex - vi har allt. Trappa under altare kör alla - must have säger jag. Sedan har vi olika paket med fällor. Korridorsarmborst är omåttligt populära. De håller spänst i flera hundra år, full skada långt efter det att ni har avvecklat er verksamhet. Om ni har känslig verksamhet så rekommenderar jag en vaktande demon. Vi har kampanj på abonnemang - vi bjuder på pentagrammet och de tre första månaderna. Finns i alla färger och former - ta något som matchar brukar jag säga. De flesta demoner är aggressiva direkt, men vi har även de som börjar med att rabbla gåtor - blir en mer mysig stämning.
😅


O så undrar gruppen varför jag vill köra en kampanj i en något mer genomtänkt miljö,..

Ett enda äventyr till där de verksamma måste gå igenom en bunt fällor och lyfta på lock, öppna skafferi o klättra på dolda stegar, flytta på det förbannade altaret: bara för att komma till jobbet :mad:

Vet inte om jag pallar att vara SL på ett till sådant fummel i högkvartersbyggande. Skyddsombudens mardröm

C
 

Theo

Hero
Joined
20 Nov 2017
Messages
963
Om ni inte har spelat 'Krugal Svylses förbannelse' kan jag tänka mig att den här spelaren skulle uppskatta det. :)
 
Top