Nekromanti KEEP GOING till O:FR är nu släppt!

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
Lite besviken då jag trodde att det skulle finns intresse för detta efter att ha läst och skrivit här, men så var det tydligen inte.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Totte said:
Lite besviken då jag trodde att det skulle finns intresse för detta efter att ha läst och skrivit här, men så var det tydligen inte.
Välkommen till ditt nya liv som hobbyrollspelsproducent.

Skriver du tillbehör till något annat rollspel än Det Största Spelet På Stan (dvs Drakar&Demoner) så har du typ 300 potentiella kunder. I storleksordningen 10% av dem hänger här, dvs det finns 30 pers som vet om att din grunka finns. 10% av dem har lust att betala. Det vill säga 3 pers.
 

Ki-ai

Warrior
Joined
14 Sep 2010
Messages
268
Men det ligger kvar va?

Jag har helt enkelt varit dränkt i jobb och inte rollspelat de tre senaste månaderna. Många andra har säkert samma problem.

Kan absolut lägga en beställning snart för att rätta till siffrorna lite :gremlaugh:
 

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
Krille said:
Totte said:
Lite besviken då jag trodde att det skulle finns intresse för detta efter att ha läst och skrivit här, men så var det tydligen inte.
Välkommen till ditt nya liv som hobbyrollspelsproducent.

Skriver du tillbehör till något annat rollspel än Det Största Spelet På Stan (dvs Drakar&Demoner) så har du typ 300 potentiella kunder. I storleksordningen 10% av dem hänger här, dvs det finns 30 pers som vet om att din grunka finns. 10% av dem har lust att betala. Det vill säga 3 pers.
Så är det, men jag har även postat på flera andra ställen där det finns O:FR fans. Tyvärr är det "omöjligt" att sälja något till de stora spelen utan att ha en officiell licens och dom är inte gratis dom inte.
 

Ki-ai

Warrior
Joined
14 Sep 2010
Messages
268
Vilka andra platser finns det Operation-fans på? Jag trodde att det bara var...här
 

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
O:FRs facebook sida samt min 4EYes sida. Dock är ett rec-ex skickat till Fenix nu, vilket förhoppningsvis ger större spridning.

Väntar på att Christian skall lägga upp länken på fallen.se åxå.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
Jag ska köpa ett ex, men jag köper å andra sidan allt. :gremsmile:
Är du snäll skriver jag en recension också.
 

Nässe

Myrmidon
Joined
3 Jan 2006
Messages
3,607
Location
Malmö
Totte said:
Lite besviken då jag trodde att det skulle finns intresse för detta efter att ha läst och skrivit här, men så var det tydligen inte.
Vet inte om det är för att jag surfar på mobilen men jag hittar ingen info om vad du säljer annat än 4 äventyr till ett spel som verkar coolt. Man skulle ju vilja se hur det ser ut - är det "proffsigt", och veta vad det innehåller.
 

Ki-ai

Warrior
Joined
14 Sep 2010
Messages
268
Det här är bra, men framförallt fenix! Utnyttja det som finns! Fenix bör dessutom skriva mer om Fallen, och snart kommer nya boken, så håll i dig, det blir åka av!


Förlaget Fallen bör också få upp ögonen och göra lite reklam, ett spel lever inte om det inte kommer lite nyheter (små eller stora)
 

Ki-ai

Warrior
Joined
14 Sep 2010
Messages
268
Jag försökte, och misslyckades precis med att köpa. Sajten hävdar att jag inte är ansluten till mastercard secure (vilket jag är)
Edit: Nu funkade det
 

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
anth said:
Jag ska köpa ett ex, men jag köper å andra sidan allt. :gremsmile:
Är du snäll skriver jag en recension också.
Men jag är ju snäll ;-)
 

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
Nässe said:
Totte said:
Lite besviken då jag trodde att det skulle finns intresse för detta efter att ha läst och skrivit här, men så var det tydligen inte.
Vet inte om det är för att jag surfar på mobilen men jag hittar ingen info om vad du säljer annat än 4 äventyr till ett spel som verkar coolt. Man skulle ju vilja se hur det ser ut - är det "proffsigt", och veta vad det innehåller.
4EYes finns en drös (15 st) fria äventyr till samma spel, som ger ett hum om kvaliteten på denna äventyrssamling.
 

Arfert

Facit
Joined
9 Sep 2004
Messages
15,729
Location
Stockholm
Totte said:
O:FRs facebook sida samt min 4EYes sida. Dock är ett rec-ex skickat till Fenix nu, vilket förhoppningsvis ger större spridning.

Väntar på att Christian skall lägga upp länken på fallen.se åxå.
Jag kommer recensera boken åt Fenix. Tyvärr hade de inte handoutsen, men jag har sett PDF:en.
 

Totte

Warrior
Joined
1 Aug 2004
Messages
387
Arfert said:
Totte said:
O:FRs facebook sida samt min 4EYes sida. Dock är ett rec-ex skickat till Fenix nu, vilket förhoppningsvis ger större spridning.

Väntar på att Christian skall lägga upp länken på fallen.se åxå.
Jag kommer recensera boken åt Fenix. Tyvärr hade de inte handoutsen, men jag har sett PDF:en.
Är för djävla dyrt att printa handoutsen, gjorde det mest för den som inte har en printer med färg.
 
Top