Nekromanti Kan du beskriva varför du gillar det?

G

Guest

Guest
Det är något du gillar, vad får inte vi andra veta, sedan vore det också kul med diskutioner om vilka saker om det som är bra och dåliga.

Jag börjar.

Jag gillar det för att det underlättar min vardag, man behöver inte skämmas utan det och det ger mig en slags värme.
 

MongoMan

Swordsman
Joined
20 Sep 2004
Messages
525
Location
Karlstad, Värmland
Kul idé! :gremlaugh:
Jag tycker om det för att det ger underhållning i all evighet till ett begränsat pris, samt att man blir ansedd som massmördare och svartrockare när man håller på med det.
Lite väl lätt att gissa, kanske. :gremwink:
 
G

Guest

Guest
Inte visste jag att man blev sedd som massmördare om man höll på med det, då ses ju majoriteten av dagens ungdomar som massmördare, men underhållning det ger det det håller jag med om.

Jo jag vet vad du menar, men jag kommenterar ju med mitt det i åtanke :gremlaugh:.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
En aktivitet

Det tar mig till ett mål, samtidigt som det ger mig möjlighet till eftertanke och funderingar. Det är nyttigt för kropp och själ, om än lite obekvämt ibland när himlens portar öppnas. Fast med rätt sak ovan huvudet och under fötterna så är det oftast inte så hemskt.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Jag gillar det för att det är något jag kan göra under tider där jag ändå inte har något annat nödvändigt för mig. Jag gillar det också för att det är förknippat med sidoaktiviteter som jag blir piggare utav.

Jag tycker det är skönt att det är något man kan göra naken tillsammans med Povel Ramel och små hamstrar utan att man riskerar bli kastad i fängelse. Jag tycker det är tur att pressfotografer från hela världen kan ta bilder på mig med min hand innanför Avril Lavignes trosor på toppen av sergelfontänen medan jag gör det utan att behöva bli uthängd på någon endaste löpsedel när jag väl slutat göra det. Jag tycker det är spännande att jag kan strimlas till bitar av amfetamindrogade blåhajar medan jag gör det utan att jag har en endaste skråma när jag väl slutat göra det.

Jag tycker kanske inte om att medan jag gör det så måste uppenbarligen mitt huvud läcka sirap, för så ser min kudde ut innanför örngottet när jag tittar på den i de tidsperioder då jag slutat göra det här som jag tycker så mycket om, men överlag så gillar jag den här aktiviteten ändå.
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
det kan jag väl

Fast ibland har jag svårt att förstå det. Det skulle underlätta om det alltid var lika själklart som det kan vara ibland. Men det är det inte. Samtidigt är det ju det som är utmaningen.

//erik. det tycker jag
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Jag gillar det för att det smakar plommonspäckad fläskkarré med brunsås, ärtor-majs-paprika, klyftpotatis och äppelmos. Vad det är säger jag inte, för det fick man juh inte... :gremwink:

Jag gillar det för att det tröstar mig när jag är förbannad, inte tar illa upp om jag kallar det något jag inte vill skriva i ett inlägg, och för att det är fånigt och gulligt.

Jag gillar det för att det är en skön blandning, och för att det ger mig alla känslor på en gång.

Jag tycker om henne för att hon vrålar "Sooo you are the Christ, you're the..." på bottenvåningen, lagandes spaghetti med tonfisksås, med ren ultrasopranröst.

Jag tycker om det för dess dråplighet.

Jag tycker om det för dess värme, och för dess goda filosofiska tillfällen och för dess avkopplande slackerfunderingsmöjligheter.

Jag tycker om det för att det är intressant, lockande, och för att det uttrycker mina tankar eller avsaknad på tankar på ett så otroligt klockrent sätt, även om det må vara falskt.

Jag tycker om det för att det är en cool idé, en unik möjlighet och en inspirerande kraft.

-Hjalle, talar om det, det, det, hon, det, det, det respektive det.
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
HeHe !
Skönt råd måste jag säga !! :gremlaugh:
Nåväl, ska försöka skriva varför jag gillar det...
Jag gillar det för att det är spännade, för att det är utvecklande, den ena dagen är aldrig den andra lik - ibland kan det t.o.m skifta från timme till timme.., man lär sig något nytt nästan varie dag, man blir överaskad nästan varie dag..
 
G

Guest

Guest
Men det finns ju vissa nackdelar med det, många jag känner är beroende, det fungerar inte längre och jag börjar bli desperatatare än vissa husfruar.
 
Top