S sebras Veteran Joined 12 Dec 2006 Messages 2 13 Dec 2006 #1 Hej! Jag är intresserad av att köpa en spelledarskärm till det gamla rollspelet Wastelands. Finns det någon som kan avvara sin och är beredd att sälja den? / Sebastian
Hej! Jag är intresserad av att köpa en spelledarskärm till det gamla rollspelet Wastelands. Finns det någon som kan avvara sin och är beredd att sälja den? / Sebastian
D Dewil Skrivbordsgeneral Joined 30 Jun 2000 Messages 1,769 Location Nett-ruh-bi 13 Dec 2006 #2 De brukar dyka upp på Tradera med jämna mellanrum. Ingen just nu, dock. Dewil
S sebras Veteran Joined 12 Dec 2006 Messages 2 13 Dec 2006 #3 Det fanns ett till salu fram till igårkväll, men jag lyckades missa deadline:n för auktionen med två timmar. Men de förefaller inte vara alls vanliga ens där, för jag har bara sett en skärm till salu sedan Juli eller så... / Sebastian
Det fanns ett till salu fram till igårkväll, men jag lyckades missa deadline:n för auktionen med två timmar. Men de förefaller inte vara alls vanliga ens där, för jag har bara sett en skärm till salu sedan Juli eller så... / Sebastian
D Dewil Skrivbordsgeneral Joined 30 Jun 2000 Messages 1,769 Location Nett-ruh-bi 13 Dec 2006 #4 OK, då hade jag förmodligen fel. Men de förefaller inte vara alls vanliga ens där, för jag har bara sett en skärm till salu sedan Juli eller så... Click to expand... OK, då hade jag förmodligen fel. Eftersom jag inte är intresserad av Wastelands så har jag dålig koll på hur ofta specifika prylar är till salu. Dewil
OK, då hade jag förmodligen fel. Men de förefaller inte vara alls vanliga ens där, för jag har bara sett en skärm till salu sedan Juli eller så... Click to expand... OK, då hade jag förmodligen fel. Eftersom jag inte är intresserad av Wastelands så har jag dålig koll på hur ofta specifika prylar är till salu. Dewil