Nekromanti [Köpes] Frank Miller's Ronin #5 och #6

solvebring

Superhero
Ja, jag kom via Tradera nyligen över Frank Millers Ronin #1-4, dvs. böckerna/häftena från 80-talet (83-84) a la DC Comics. Ja, häften från 80-talet äger ju vilken comic-pocket som helst.

Tänkte nu att det kunde vara kul att ha allihop, även om jag nu främst köpte dessa för att studera stilen. Därmed efterlyser jag Ronin #5 och #6 (Book Five och Book Six), från DC Comics, 80-tal.

Skicka gärna PM.

Om du klarar av att läsa på svenska kan du annars försöka hitta Magnum Special nummer 5 1992 som är del 4-6 av Ronin. (1-3 är då i nummer 4 om någon undrar)

Jocke Kofot said:
Om du klarar av att läsa på svenska kan du annars försöka hitta Magnum Special nummer 5 1992 som är del 4-6 av Ronin. (1-3 är då i nummer 4 om någon undrar)
Aha, okej. Tackar för infon, men nej, då gör det mig detsamma – eftersom grejen vore att få den kompletta "serien" av häften, så att säga. Att ha 1-4 från DC och sedan ha 4-6 i svensk utgåva av Magnum Special vore rätt trist, imho.

/solvebring som dock noterat att Magnum Special #4 faktiskt finns på Tradera just nu. Här!

Back