Nekromanti [Köpes] Drakar och Demoner Chronopia

Manqs

Veteran
Söker Regelboken, Vapen och Rustningar i Chronopia, Mörkrets Krigare. Svärd och Svartkonst, Väsen i Chronopia och Alver i Chronopia i den ordningen. I hyfsat och användbart skick. Tanken är att det ska spelas. Skicka PM om det är något av dessa som du önskar att bli av med. Tyvärr kan jag inte erbjuda större summor då jag är ovanligt fattig student för tillfället. Så lägst pris vinner.

Mutanten

Hero
Manqs;n90273 said:
Söker Regelboken, Vapen och Rustningar i Chronopia, Mörkrets Krigare. Svärd och Svartkonst, Väsen i Chronopia och Alver i Chronopia i den ordningen. I hyfsat och användbart skick. Tanken är att det ska spelas. Skicka PM om det är något av dessa som du önskar att bli av med. Tyvärr kan jag inte erbjuda större summor då jag är ovanligt fattig student för tillfället. Så lägst pris vinner.
Jag vet att det inte är det här du frågar efter men om du nöjer dig med pdf som du själv kan skriva ut så kan du ladda ner rubbet från Riotminds hemsida.

Manqs

Veteran
Det var kanske, som du säger, inte det jag letade efter. Men det gör det fortfarande lättare att komma igång. Så tack så mycket för länken! Men är fortfarande intresserad dessa böcker. Speciellt Regelboken.