Nekromanti Köpes/Bytes: D&D Minis

Ram

Skev
Joined
11 May 2004
Messages
5,539
Location
Slätta
Är på jakt efter följande i någotsånär stigande prisskala:
Goblin Skirmisher x3
Duergar Warrior x3
Wolf (harbringer) x2
Abyssal maw x2
Healer x1
Dwarf Phalanx Soldier x2
Orc warrior x3

Gargoyle x2
Axe sister x1
Dark moon monk x1
Ember, human monk x1

Dragon samuari x1
Lich necromancer x1
Green dragon x1
Gauth x1
Large silver dragon x1

Vad har jag då att erbjuda i retur:
Large copper dragon
Spectre
Adventuring wizard
Warpriest of Hextor

plus en bunt commons och uncommons som jag inte orkar lista. Fråga om det är något ni vill ha.

Om någon mot förmodan skulle ha en LSD att byta så har jag lite fler kul saker att byta bort också (Beholder, Lord Soth, Gold dragon, Frenzied berserker, Half elf bow initiate x2, Goliath barbarian, Efreeti, Ryld, Greenfang druid, Griffon, Celestial pegasus, Steel predator mm).
 

Belsornig

Veteran
Joined
3 May 2005
Messages
37
Location
Stockholm
Tyvärr matchar inte din vill-ha lista riktigt med mina överflödiga. Dessa kan jag byta bort :
Dragoneye: Stonechild C (LG) 2 st, Copper samurai U (CG), Halfling outrider R (CG), Baaz draconian C (LE)

Archfiends: Soldier of Cormyr C (LG), Catfolk C (CG) 2 st, Cultist of the dragon C CE, Cursed spirit C (CE)

Giants of Legend: Sword of glory U (LG) 2 st, Warforged fighter U (LG) 2 st, Aramil adventurer U (LG/CG) 3 st, Eberk adventurer U (LG/CG) 2 st, Medium astral construct C (CG) 3 st, Crucian U (LG/LE), Blue C (LE), Lareth the beautiful R (CE), Tanarukk C (CE) 4 st, Huge Cloud giant U (LG/CG), Huge fiendish tyrannosaurus U (CE) 2 st

Aberrations: Anvil of thunder U (LG), Rhek U (LG), Longtooth barbarian U (CG), Half-illithid lizardfolk U (LE), Mountain orc C (CE)

Deathknell: Couatl R (LG), Dwarf caver U (LG) 2 st, Gold dragon R (LG), Celestial dire badger C (LG/CG) 2 st, Catfolk wilder U (CG), Goliath barbarian R (CG) 2 st, Ibixian C (CG), Wood Woad U (CG/CE), Kruthik hatchling C (LE)2 st, Forest troll U (CE)

Angelfire: Cleric of Dol Arrah U (LG), Dwarf raider C (LG), Sword archon R (LG), Ulmo Lightbringer R (LG) 2 st, Elf swashbuckler U (CG), Wild elf raider C (CG), Scorpion clan drow fighter U (CG/CE) 3 st, Fiendish dire wolverine U (CE) 3 st, Feral minotaur U (CE)

Jag har även en large silver dragon som jag gärna behåller men du hade en del figurer som verkar lockande. Hör av dig till mig om du vill snacka affärer.

merkholz@hotmail.com

/Mattias
 
Top