KÖPES Köper Bortom och Leviathan av Robert Jonsson

mini72

Veteran
Hej alla.

Jag skulle vilja köpa regelbok och andra böcker till spelen Bortom: Lögnens slöja och Leviathan. Båda spelen är skrivna av den väldigt duktiga och kreativa Robert Jonsson. Jag hade tyvärr inte koll på dom spelen när dom fortfarande fanns att köpa i butik. Jag har nu insett att det var ett slarvigt misstag :) och tänkte räta till det. Jag är ju inte mer än människa. Hoppas du förlåter detta misstag Robert. Försöker iaf här med denna annons fixa det. Så är det nån där ute som sitter (hoppas mer på att dom står i hyllan :)) på nån av dessa böcker eller fler kan du väl höra av dej. Mvh Tommy

mini72

Veteran
Ja eller hur. Ja, tack, jag vet men när jag ändå skulle leta Bortom grejer så tog jag med Leviathan. Annars blir det stora Leviathan paketet

mini72

Veteran
Ha ha va bra

Osis men nån har säkert nått. Rätt skoj ändå att den sålde ut så att du själv får hålla dej till ditt gamla ex
Tack Robert

Myling

Vandöd pirat
Bortom-böckerna utom reglerna finns på Lulu: https://www.lulu.com/spotlight/myling/

Regelboken offsettrycktes dock och är slut sedan länge (Robert är lite tveksam till att vi gör en Print on demand-version eftersom han jobbar på version 2 :) ). Kan dock ibland dyka upp på Tradera eller bokbörsen. PDF kan forfarande köpas och en lättversion kan tas hem gratis från hemsidan.

Leviathan finns som sagt via vår hemsida, kanske hos Alphaspel och direkt från Publit.

Last edited: