Skarpskytten
Ödestyngd världsvandrare
Hög tid för julklappar. I den här tråden kan den som vill be om hjälp med julklappsinköpen.
Inte ett konkret exempel men jag ser många böcker åt det hållet när jag går på Röd korset/Stadsmissionen/liknande, så kanske ha utkik där o fråga personalen var den typen av böcker hamnar i deras utbud.Jag letar efter in introduktionsbok för någon som vill börja med enklare möbelsnickeri, typ göra en egen bokhylla.
Mio-brädspelet från ElosoJag letar efter ett brädspel som:
- Går att spela på max två timmar
- Funkar bra på tre
- Inte för svårt för en 12-åring
- (bonus) Coop
Jag letar efter ett brädspel som:
- Funkar bra på tre
- (bonus) Coop
Drakborgen?Jag letar efter ett brädspel som:
- Funkar bra på tre
- (bonus) Coop
Vi har både spelet och T-shirtenDrakborgen?
Skulle kunna ställa frågan på samma sätt, men byta till 10åring (men en smart liten jäkel) och verkligen önska co-opJag letar efter ett brädspel som:
- Funkar bra på tre
- (bonus) Coop
Skulle kunna ställa frågan på samma sätt, men byta till 10åring (men en smart liten jäkel) och verkligen önska co-op
sonen drar sig lite från spel där han kan förlora när andra placerar sig bättre ("jag har tröttnat på att förlora litegrann").... dilemmat är att han blir ännu argare om han misstänker att vi spelar "korkat" med flit för att låta honom vinna....
Ticket to Ride har ni redan va?Jag letar efter ett brädspel som:
- Funkar bra på tre
- (bonus) Coop
Det är det vi har spelat mest med barnet, tillsammans med Den försvunna diamanten. Barnversionen är guld, för en åttaåring har hyfsade chanser att spöa sina föräldrar samtidigt som det inte är ren slump.Ticket to Ride har ni redan va?
Den här har min kompis skrivit. Superbra för enkelt möbelsnickeri och väl anpassat till utbudet i vanliga byggvaruhus. https://www.bokus.com/bok/9789127168671/hammare-spik/Jag letar efter en introduktionsbok för någon som vill börja med enklare möbelsnickeri, typ göra en egen bokhylla.
Hantverksbodar brukar många gånger också ha sådana böcker.Inte ett konkret exempel men jag ser många böcker åt det hållet när jag går på Röd korset/Stadsmissionen/liknande, så kanske ha utkik där o fråga personalen var den typen av böcker hamnar i deras utbud.
Har du inte fullt upp med dina orker till 40k?Köpte Bloodbowlreglerna där, funkade snabbt och bra så verkar legit. Ingen dropshipping i alla fall.
Jag har beställt den här och en snarlik bok, tack för tipset.Den här har min kompis skrivit. Superbra för enkelt möbelsnickeri och väl anpassat till utbudet i vanliga byggvaruhus. https://www.bokus.com/bok/9789127168671/hammare-spik/
Minecraft: Builders & Biomes är långt bättre än det har någon rätt att vara som licensspel. Har spelat massor med min nioåring och hans kompisar.Jag letar efter ett brädspel som:
- Funkar bra på tre
- (bonus) Coop