[Jobbannons] Davidsson och Dahlberg Bygg AB - VI KAN DUNGEONS!

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,255
Tjänare.

Dain Dahlberg här.



Jag vet att många av er har hört talas om företaget DoD Bygg AB. Vi har arbetat i många mansåldrar med att bygga de mest exceptionella dungeons som efterfrågas. Vi har kompetens inom falluckor, hemliga dörrar, monsterburar och rekreationsområden för gobliner. Våra kändaste byggnationer är Svarta Tornet i Mordor, kungliga slottet Paravel i Narnia och De Eviga Fängelsehålorna i Jorpagna.

Vi är nu inne i en expansiv fas, och vill nyrekrytera. Vi vet att det på WRNU finns många drivna dungeonexperter, och vill här ge er chansen att beskriva er kompetens och era idéer om vad ni kan ge oss på DoD Bygg AB som vi inte redan har.

Just nu söker vi nya medarbetare, och alltifrån arkitekter och stenhuggare till målare och monsterskötare är intressant.

Hur går det till?
Skriv en kort text om din kompetens i denna tråd, så tar vi kontakt med de som känns intressantast i PM. Glöm inte att ange tidigare hantverk, eventuella referenser och relevant utbildning. Det behöver inte vara ett fullständigt CV i dungeonbyggande, det tar vi i senare skede.

Vi ser fram emot era ansökningar!

Vänliga hälsningar
Dain Dahlberg
Delägare och byggmäster, DoD Bygg AB
 
Last edited:

entomophobiac

Low Prep High Play
Joined
6 Sep 2000
Messages
8,607
Location
Uppsala
Kära DoD Byggab,


Min pappa säger att ni är bästast. Era slott och borgar och sånt är mycket bästare än andras. Igår åt jag min kvällsgröt till och med fortare än pappa sa, så jag är duktig på att göra som pappor säger. Mammor också, fast min mamma är oftast inte hemma, för hon är upptagen, för hon jobbar som vaktgoblin. Ingen mamma är lika bra på att väsa läskigt som min mamma. Det skall ni veta. Hon har också en jättestor vass kniv!!!

Men jag är lite orolig för min mamma. Hennes grotta är inte alls lika bästast som en sån som DoD Byggab skulle ha byggt. Så jag undrar lite, innan det kommer några hjältar eller så, om jag kunde få beställa lite fällor och en bästare grotta än den hon har? Vi älskar vår mamma här, jag och min 4193119546987986 syskon. På riktigt! SÅ MÅNGA SYSKON. Vi har flera födelsedagar varje dag.

Ni kommer ju vilja ha många pengar för ert byggande. Annars är det svårt att få det bästaste. Och i min sparvarg (som faktiskt föll i golvet av misstag, jag slog inte sönder den med en hammare!) så hade jag samlat åtta kopparmynt och tre silvermynt. Jag hoppas det räcker. Om inte annat kanske det räcker till en dörrmatta där det står "DoD Byggab" och typ "bästast grotta", så hjältarna inte bara klampar in.



Hälsningar

Oggrakk, 6 och ett halvt år

ps. Jag kan inte skicka med mynten, för det är dumt att betala innan man fått något har min pappa sagt.
pps. Om ni vill kan jag nog betala med min storebrors pengar också, men då får ni säga till i förväg så jag kan hämta hammaren från förrådet igen.
 

TobiasEkwall

Swordsman
Joined
26 Aug 2007
Messages
516
Kära DoD Byggab,


Och i min sparvarg (som faktiskt föll i golvet av misstag, jag slog inte sönder den med en hammare!) så hade jag samlat åtta kopparmynt och tre silvermynt.



Hälsningar
Stackars sparvarg, men bra jobbat! De brukar ju vara både starkare och snabbare än 6 åriga goblins.
 
Top