Nekromanti Jo men precis!

Lunke

Veteran
Joined
5 Dec 2014
Messages
4
Jag är Lunke, vilket nu må vara ett smeknamn, för att mitt efternamn är Lundkvist, men jag fick det namnet när jag gick i tredje klass, och det sitter kvar sen dess. Jag är 21, och kommer ärligt inte ihåg hur gammal man var när man gick i trean, haha.

Var i alla fulla fall en ganska aktiv rollspelare tidigare, men sen kom gymnasiet och man flyttade till en ny ort och det fanns helt enkelt inte så mycket tid att lägga på sånt.

Och när jag säger "aktiv" så menar jag snarare att jag var näst intill ohälsosamt besatt.

Men är sugen på att börja om igen, och tänkte att den här sidan kan kanske ge lite inspiration.

Och om min svenska suger så är det för att jag är alldeles för van vid engelska, och faktiskt ganska kass på svenska.
 

Lunke

Veteran
Joined
5 Dec 2014
Messages
4
Favoriten är väl warhammer fantasy rpg, just för att systemet är enkelt för nybörjare, och att det är faktiskt riktigt jäklia bra.

och vilka spel jag gillar, om det är Rpg så warhammer fantasy, vampire och In nomine. annars så gillar jag det mesta.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,748
Location
Stockholm
Cool! Om du ska dra igång något så kan jag verkligen rekommendera att kika på lite modern speldesign och det sätt mer nischade spel har strömlinjeformats för att skapa specifika upplevelser med minimala förberedelser!
 
Top