Nekromanti Jajaja

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Joined
23 Dec 2000
Messages
6,937
Åter igen, till Riotminds; tänk på att det är gnällspikarna som gör sig hörda på forumet. Jag älskar 6:an, ni har gjort ett jättebra jobb och ni skall ha all heder. Hurra för er!

"Ägna inte för mycket tid till att vara en bra människa, inte en jävel kommer att tacka dig för det"
 

Helgonet

Veteran
Joined
25 Dec 2000
Messages
175
Location
Uppsala
De som väntade sig en direkt efterföljare till DOD91 eller så är nod de som blivit mest besvikna... jag kommer köra båda parallellt.
Inget system är fulländat men sådant går ju alltid fixa, om det inte kommer i ett supplement får man göra det själv. Klarar man inte av att ändra de regler man tycker är felaktiga till något bättre så skall man absolut inte klaga på spelkonstruktören han måste ju ha gjort ett bra jobb om man inte klarar av att förbättra det.
Är man inte nöjd får man göra det själv.

Ex nihilo nihil fit
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
<I>"Klarar man inte av att ändra de regler man tycker är felaktiga till något bättre så skall man absolut inte klaga på spelkonstruktören han måste ju ha gjort ett bra jobb om man inte klarar av att förbättra det."</I>

Det va ju också ett sätt att se på saken...

 

Nerosuferoth

Swordsman
Joined
3 Dec 2000
Messages
409
Location
Menzoberranzan
Jag älskar 6:an, ni har gjort ett jättebra jobb och ni skall ha all heder. Hurra för er!

Hade det inte stått här på forumet skulle jag ha skrivit det själv... Men vi måste väl vara fler än två som är nöjda med DOD6?

Nerosuferoth

Klatu Verata Nictu
 

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
De kan du slå 're i backa på!

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

Master_Z

Swordsman
Joined
3 Sep 2000
Messages
601
Location
Mölndal, Sverige
Eftersom jag gillar det oxå så är vi minst fyra om att tycka om DoD6.

/Linus - som fick DoD6 i julklapp

Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt
"Beuty is in the eye of the beholder"
 

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Oh, vi kan bilda klubb!

/Robin - Som också fick DoD6 i julklapp

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 

doordoc

Veteran
Joined
27 Dec 2000
Messages
4
Jag tycker personligen att riotminds har gjort ett superbt jobb med DoD 6, men jag har iofs inte använt någon annan utgåva... Men återigen, tack riotminds för mitt favvorollspel...! ;)
 

neuter

Swordsman
Joined
4 Dec 2000
Messages
451
Location
Valhalla
Tänkte bara säga att jag oxå blivit väldigt förtjust i DoD6.

"Soylent Green is people!"
 

Master_Z

Swordsman
Joined
3 Sep 2000
Messages
601
Location
Mölndal, Sverige
Jag har ett namnförslag: DoD 6 fanatikernas dolda sällskap. Vad sägs om det? =)

/Linus

Den stolta krigaren Master Z har sagt sitt
"Beuty is in the eye of the beholder"
 

Ofeig

Warrior
Joined
4 Jun 2000
Messages
373
Location
Solna
Låter finfint!
Jag fixar nån bra sida ok? :)

Messar dig sen

Hac in horasine moracorde pulsum tangite; quod per sortemsternit fortem,mecum omnes plangite!
 
Top