Jag söker pre-gens till FORCE AND DESTINY

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,740
Location
Stockholm
Nybörjare! Inga ljussablar eller skill i detta! Ska spelleda intro-äventyret i core book "Lessons from the past" eller vad det nu heter.

Mitt googlande har gett tre resultat, Sal Sor'chan, Kasuni Tamm och Tik'A'Moris men inga fler!? Det måste väl ändå finnas där ute?
 

Ymir

Liten kantbaron
Joined
18 May 2000
Messages
11,198
Location
Malmö/Lund Metropolitan Axis
Mm, har hittat några forumposter med stats i brödtext men det slog väl kanske aldrig så hårt det där spelet... Är glad att jag fick tag på tärningar, var inte det lättaste bara det 😅
Det slog skithårt, haken är bara att FFG av någon anledning stängde ned sina forum för några år sedan. Innan dess var Star Wars-forumen högaktiva och proppfulla av bra content.
 

Björn den gode

Swashbuckler
Joined
5 Jun 2001
Messages
3,313
Location
Göteborg
Det slog skithårt, haken är bara att FFG av någon anledning stängde ned sina forum för några år sedan. Innan dess var Star Wars-forumen högaktiva och proppfulla av bra content.
Nu vet jag inte vilka webadresser det skulle röra sig om men om det var öppna forum så borde man kunna pröva waybackmachine?
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,740
Location
Stockholm
...och såhär, visst, om det nu blir en stor grej så går det ju snabbare att skapa dem själv men detektivletandet är också lite belönande i sig <3
 
Top