Nekromanti Jag hette stabag förut

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Hej alla. Jag heter Johan men några av er kan eventuellt känna till mig som stabag som var mitt alias på en bunt rollspelsforum för hundra år sedan. Här heter jag pappa utan någon egentlig anledning, men ett namnbyte är ju alltid uppiggande.

Jag jobbar som Art Director när jag inte spelleder Pathfinder eller sakteligen tragglar mig fram i en stor Trail of Cthulhu-kampanj, och jag har också varit inblandad i produktionen av några svenska rollspel. Jag har ritat kartor till Mutant:UA och Coriolis, och numera gör jag detsamma till Mutant: År Noll, samt är en del av Järnringen där min roll är AD och grafisk formgivare. För tillfället är jag djupt nedsjunken i arbetet med Symbaroum vilket har alla förutsättningar för att bli en riktig kanonprodukt.

Jag vet inte hur aktiv jag kommer vara här men min plan är att lurka runt och eventuellt störtdyka ned i någon designdiskussion eller kanske släppa några sporadiska teasers från Symbaroum-formen.

Ja, det var jag det.
 

pappa

STOCKHOLM KARTELL
Joined
4 Nov 2006
Messages
572
Location
Skogen
Haha, jag blir jävligt förvirrad av det här med två forum. Vet inte riktigt vilket som gäller men jag antar att det här är nåt slags testforum så den här posten kanske inte alls hör hemma här.
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,286
Location
Örebro
Det här forumet är vad som kommer gälla i framtiden. Det andra forumet är det som är aktuellt nu men som kommer låsas framöver. Så kortsiktigt använder du det andra forumet, långsiktigt det här. :)
 
Top