Presentation Jag får väl säga hej också

lupus

Veteran
Joined
16 Jul 2022
Messages
53
Eftersom jag ändå avbrutit min lurker-status så får jag väl säga hej jag också.

Hej, jag är intresserad av rollspel. rollspelsregler och många andra mer eller mindre närliggande spel.

Min rollspelshistorik sträcker sig till att skapa en RP för en Chronopia-kampanj som aldrig blev av, ett spelmöte med Werewolf the Apocalypse som sen rann ut i sanden, ett otal timmar friforms-rollspel på en Wheel of Time MUD på tiden sådana fanns samt en mängd rollspel på datorn.

Jag blev medlem för att jag tyckte det var roligt att läsa om när "riktiga" rollspelare pratade om hur dom spelar rollspel och rollspelsmakande, men någon gång ska jag väl komma mig för med att också spela på riktigt och kanske skapa och lägga upp en heart-breaker jag också.

-- lupus
(insåg i efterhand att det redan fanns en medlem som kallade sig Lupus Maximus, så ni får väl kalla mig lupus minimus vid behov ;))
 

luddwig

Lawful evil
Joined
30 Jan 2013
Messages
5,514
(insåg i efterhand att det redan fanns en medlem som kallade sig Lupus Maximus, så ni får väl kalla mig lupus minimus vid behov ;))
Ifall ditt namn skapar förvirring kan forumspersonalen säkert hjälpa dig att byta om du ber snällt. :)
 
Top