Presentation Jag är din Draksådd

Draksådd

Veteran
Joined
31 Mar 2022
Messages
3
Hej!

jag är född 1981 och började spela rollspel första hälften av 90-talet med Mutant.
Det första rollspelet jag själv ägde Var Drakar och Demoner Cronopia som införskaffades så fort det släpptes till försäljning.
sedan dess har jag prövat allehanda system och världar men EON har dominerat senaste två decennierna.

Mina karaktärerser ogärna mellan fingrarna med oförätter, där av mitt alias.


I övrigt jobbar jag inom vården är småbarnsförälder lyssnar på böcker och målar figurer
 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,901
Hej!

jag är född 1981 och började spela rollspel första hälften av 90-talet med Mutant.
Det första rollspelet jag själv ägde Var Drakar och Demoner Cronopia som införskaffades så fort det släpptes till försäljning.
sedan dess har jag prövat allehanda system och världar men EON har dominerat senaste två decennierna.

Mina karaktärerser ogärna mellan fingrarna med oförätter, där av mitt alias.


I övrigt jobbar jag inom vården är småbarnsförälder lyssnar på böcker och målar figurer
Välkommen till forumet!! 🙂
 

nano

Diehard, death or glory Toad
Joined
25 Apr 2019
Messages
506
Vänta är det här nån sorts hint? Typ du vet att din mor blev havande genom en kontakt som du bara vet är associerad med WRNU och nu har du kommit för att hitta din pappa, med hälsningen: "hej far, jag är din draksådd".

I så fall välkommen, hoppas ni hittar varandra.

Annars, bara välkommen.
 

Draksådd

Veteran
Joined
31 Mar 2022
Messages
3
Vänta är det här nån sorts hint? Typ du vet att din mor blev havande genom en kontakt som du bara vet är associerad med WRNU och nu har du kommit för att hitta din pappa, med hälsningen: "hej far, jag är din draksådd".

I så fall välkommen, hoppas ni hittar varandra.

Annars, bara välkommen.
Typ, älska karaktärer med ett mörkt förflutet som gnager dem och riskerar att brisera i olycka för alla inblandade.

Tack för alla glada hälsningar allihop om skrivit här!
 
Top