Nekromanti Jä*la masa tjaffs!

tusse-san

Veteran
Joined
10 Sep 2000
Messages
92
Location
Stockholm
Det har varit en hel del tjaffs här nu om att Gemini skulle läggas i soptunnan, men som Stefan nu har berättat är det inte alls så. Och det är ju bra.
Men jag själv har blivit anklagad för att bl.a. ha sagt att det inte kommer fler moduler, vilket jag absolut inte har sagt!
Jag har bara vidare befodrat från min storebror Johan på cell entertainment till min gode vän Rach här på forumet att cell förmodligen inte ska släppa flera NYA rollspel, men jag har inte sagt något om diverse Gemini moduler.

Så nu kan vi väl lägga av med allt tjaffs hit och dit, vara glada för att cell ska släppa sina nya moduler och få lite liv på det här forumet, här är ju dött! =)

Oskyldigt anklagad...
/Tusse-san
 

Rach

Veteran
Joined
12 Sep 2000
Messages
131
Location
Stockholm
Tusse!! F*n vad du ljuger...du sa att cell inte skulle göra nåt mer som ens hade med rollspel att göra...Jag tycker att du ska sluta jluga som en gnu.Du får f*n ta och stå för det du kar sagt och inte skylla allt på mig. Du får f*n skärpa dig. Jag borde banda våra samtal så att du får se vad du har sagt! NU ÄR JAG SUR!!!!!!

/De mörka kommer att segra
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Sådant här käbbel görs lämpligast via privata meddelanden eller e-post. Övriga användare av forumen är inte intresserade av ert interna bråkande.

/Azagthoth
 
Top