God45
#PrayersForBahakan
Första halvan av Iron Heart är JÄTTEDÅLIG. De släppte serien i två halvor så tre avsnitt i taget. Och de första tre är väldigt dåliga. En person vars smak jag litar på skrev till mig och var ”Värre än Iron Fist”. Nu, jag tyckte inte det var fullt så dåligt, men det jag höll med om är att det är den minst sympatiska Marvel huvudpersonen sedan Iron Fist. Liksom, det känns som att serien tycker att hon inte är det men hon är inte en bra person.
Sista scenen på avsnitt 3 vänder det hela. Och efter det är det bara uppåt! Avsnitt 6 är JÄTTEBRA!
Det är en superskurk mot superskurk showdown som slutar med att hon SÄLJER SIN SJÄL TILL MEPHISTO!
Sacha Baron Cohen är AMAZING som Mephisto btw.
Men det här är en superskurks origin story! Riri går full Doktor Doom. Steg för steg mot fördömelse.
De gör en hel grej med att hon är Iron Heart för att hon är hårdhjärtad! De säger det inte rakt ut heller, det är riktigt snyggt.
Sista scenen på avsnitt 3 vänder det hela. Och efter det är det bara uppåt! Avsnitt 6 är JÄTTEBRA!
Det är en superskurk mot superskurk showdown som slutar med att hon SÄLJER SIN SJÄL TILL MEPHISTO!
Sacha Baron Cohen är AMAZING som Mephisto btw.
Men det här är en superskurks origin story! Riri går full Doktor Doom. Steg för steg mot fördömelse.
De gör en hel grej med att hon är Iron Heart för att hon är hårdhjärtad! De säger det inte rakt ut heller, det är riktigt snyggt.