D Dranolir Veteran Joined 16 Sep 2002 Messages 103 Location Göteborg, Mölnlycke 5 Mar 2003 #1 Jag vet att jag inte borde skriva det här här men, jag måste veta vad irlands president heter? Snälla, hjälp mig!
Jag vet att jag inte borde skriva det här här men, jag måste veta vad irlands president heter? Snälla, hjälp mig!
Ackerfors Alas, your rapids! Joined 21 Jan 2001 Messages 7,499 5 Mar 2003 #2 Nej, det är alldeles sant att du inte borde men hon (om det fortfarande är samma) heter Mary McAleese.
Nej, det är alldeles sant att du inte borde men hon (om det fortfarande är samma) heter Mary McAleese.
K Kitzune Swashbuckler Joined 4 Dec 2000 Messages 1,808 Location Karlstad. 6 Mar 2003 #3 Svaret + Låst Tôsen heter Mary McAleese. Hon kommer sitta fram till 2004, antagligen mer om hon sköter sig. Tack för att du vill allmänbilda dig. Pröva gärna att internposta mig nästa gång. /Alexander Gyhlesten
Svaret + Låst Tôsen heter Mary McAleese. Hon kommer sitta fram till 2004, antagligen mer om hon sköter sig. Tack för att du vill allmänbilda dig. Pröva gärna att internposta mig nästa gång. /Alexander Gyhlesten