Nekromanti Internationella handduksdagen

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
Se till att ta på er en handduk om ni inte redan gjort det. En vit!

Tyvärr tror jag inte det finns utrymme för att ha på sig en handduk i det militära på samma sätt som på en arbetsplats eller skola. Ska se om jag kan svida om till civila kläder efter vi har fått låsa in våra vapen. Försvaret har ju små handdukar som fan (de blir en utmanande minikjol om man virar den runt midjan) så det borde vara lätt att få till en scarf eller nått av den.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Min är liten och ljusblå

Fast jag har alltid med mig en handduk, inte bara idag. Den är liten och ljusblå, och ligger i sidofickan på väskan.
 

Lindenius

Swashbuckler
Joined
10 Jun 2003
Messages
1,896
Location
Umeå
Vänta nu…

Fast jag har alltid med mig en handduk, inte bara idag. Den är liten och ljusblå, och ligger i sidofickan på väskan.
är inte det där extremt Douglas Adamskt och geekigt, eller är det bara jag som är extremt Douglas Adamsk och geekig?

//erik. minskar ständigt men långsamt
 

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,944
Location
The Culture
En framgångssaga

Jag var just och handlade med en grå frottéhandduk i bältet. För det belönades jag med gratis öl!

Tack Douglas!

/tobias
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Krilles väska

"är inte det där extremt Douglas Adamskt och geekigt, eller är det bara jag som är extremt Douglas Adamsk och geekig?"

Förmodligen. Den är bara praktisk att ha, helt enkelt.

I väskan finns även en USB-kabel för MP3-spelaren, blå blyertsstiftpenna, vanlig blyertsstiftpenna, liner, stålsiftpenna, tusch, teckningsblock, tandpetare, suddgummi, näsdukar, förlängsningssladdar till MP3-spelaren, plånboken, nallefonen, extra batterier till spelaren, huvudvärkstabletter, pizzalistor till Prima, Alexander och Kryddan, busstidtabell samt min lunch alternativt de tomma plastburkarna som lunchen låg i.
 
Top