Nekromanti I'm probably your least favourite Swedish export...

jensofsweden

Stjärnmagiker
Joined
24 Mar 2014
Messages
381
Location
Birmingham, UK
(jag är skitdålig på introduktionsposts men jag gör väl ett tappert försök iaf.)



Hej alla jag heter Jens (surprise!) är 22 år gammal och kommer från ett liten sketen plats vid namn Östersund. Har dock bosatt mig utanför Sveriges gränser sedan fyra år tillbaka, först i Europas huvudstad Bryssel, men har rotat mig i Birmingham sedan 2011 då jag studerar här. Är för tillfället inne på min sista termin för mitt BSc i Criminal Investigation (nej det är inte som CSI och det låter ungefär sju gånger coolare än vad det faktiskt är, ja jag har räknat) vilket med andra ord betyder att jag håller på att drunkna i kurslitteratur och allmän ångest då jag inte har ett jobb redo eller vet om jag kommit in till något MA/MSc till hösten.

När jag inte kräks över min dissertation och andra uppsatser etc. så spenderar jag gärna tid med vänner (gärna i en pub/bar då jag har förkärlek till Cocktails, Cider och de flesta 'spirits'), dansträningar eller till att vlogga. När jag fortfarande var bosatt i Sverige så fanns även 'spendera en helg i en källare och spela rollspel' bland mina favoritsysslor men tyvärr har det liksom inte blivit något sådant sedan 2010. Jag har personligen bara spelat Eon förut och jag tyckte att det var sjukt roligt/trevligt, om än lite svårlärt och jag har verkligen börjat bli sugen på att ta några stapplande steg tillbaka till rollspelandet, kanske via ett annat spel men är speciellt sugen på Eon pga nostalgi etc.