Nekromanti idag...

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
är det den 29:april och vid den här tiden så borde nummer 9 av fansinet ALPHA ET OMEGA (länk nedan) dykt upp. Men nu är inte fallet så, anledningen är att jag inte har fått in något material till fansinet. Varför undrar ni kanske? Ja, inte vet jag. Kanske har folk fullt upp med andra saker? Visst har jag många läsare med 200+ nedladdningar per nummer och per månad. Men ändå får jag inte in något material till e-zinet. Jag får öht ingen respons alls. Vad pysslar folk med? Sitter ni med alla era godbitar på era hårddiskar och inte lämnar ifrån er dom? Spelar ni datorspel dagarna i ända och inte gör något annat? Vad har ni för ursäkter egentligen? Får jag in något material imorgon så lovar jag att layouta allt och lägga upp det på hemsidan imorgon kväll. Om det inte blir så så funderar jag på att dra ner på takten... ett nummer per år är väl lagom? Eller iaf ett nummer var annan månad...

eder fansinredaktör...

Andreas | <A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A> | Ett elektroniskt fansin
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,420
Tråkigt att höra...

Jag tycker det är synd. ALPHA ET OMEGA verkar vara ett bra fanzine. Jag har tyvärr aldrig läst den, så jag får nog göra det innan jag säger vad jag tycker om det. De människor som nu läser ALPHA ET OMEGA, och tycker att den är bra, borde ju kanske bry sig lite mer om dess överlevnad.

Sereg, ge inte upp. Det finns ju fler fanzines, men ett mindre skulle vara en förlust. Jag ska försöka palla mig till hemsidan och ladda ner ett nummer och kolla, kanske jag kan skriva åt dig...

***
Martin Ackerfors - Ohlsson
***
0===|:::::::::::::::::>
 

EchoFive

Veteran
Joined
19 May 2000
Messages
153
Location
Stockholm
<em>"Vad pysslar folk med? Sitter ni med alla era godbitar på era hårddiskar och inte lämnar ifrån er dom?"</em>

Jag sitter med mina godbitar på hårddisken och skickar in dem till Codex. :)

Men jag har faktiskt funderat på att bidra med en recension av Ricardo Pintos "Stone Dance of the Chameleon: The Chosen". Det är det minsta jag kan göra efter att ha plöjt igenom den underbara Perdido Street Station på rekordtid. :)

"The more stupid people think you are, the more surprised they'll be when you kill them."
 

Gabriel_UBBT

Warrior
Joined
29 May 2000
Messages
282
Location
Stockholm
Re: Tråkigt att höra...

Ja! Verkligen... Jag har läst alla dina nummer så jag antar att jag är lite skyldig... Men jag tror att folk är lite osäkra på vad Ni (olika fanzines) vill ha och hur bra kvalitet det måste vara på det man skickar in! Vill ni ha noveller tillexempel, jag tror att jag såg det i ditt fanzin en gång men jag är inte säker...

Hoppas du orkar fortsätta!

Gabriel
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Har ingen möjlighet just nu att bidra med något, sitter hos min flicka i E-tuna och är nyförlovad...

Men är det något speciellt du vill ha skrivit till kommande nummer t.ex. främst historiskt eller fantasy (och då i första hand till Svenska rollspel) så kan jag säkert bidraga med något.

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
<I>"Har ingen möjlighet just nu att bidra med något, sitter hos min flicka i E-tuna och är nyförlovad..."</I>

Grattis, grattis!

<I>"Men är det något speciellt du vill ha skrivit till kommande nummer t.ex. främst historiskt eller fantasy (och då i första hand till Svenska rollspel) så kan jag säkert bidraga med något."</I>

Nä, inget speciellt. Bara det är skrivet på en hyfsat bra svenska (och det vet jag ju att du klarar :)

Hur går det med ditt egna fansin förresten?



Andreas | <A HREF="http://andreas.cx/alphaomega" target="_new">http://andreas.cx/alphaomega</A> | Ett elektroniskt fansin
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Ligger lite nere just nu pga lite annat, men annars är det mesta klart förrutom bilder (hatar när tecknare säger att de skall teckna och aldrig återkommer igen)

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

tdh

Swordsman
Joined
15 Jun 2000
Messages
450
Location
Stockholm
Det sorgliga problemet de flesta fansinister, hobbysajtsmakare och dylika får dras med. Hang in there säger jag bara...

Vem vet vad gårdagen bar med sig för i morgon?
 
Top