Morgoth
Swashbuckler
...utspelar sig fasansfulla så väl som fascinerande scener ur det naturliga... och övernaturliga. Det är när en av dessa scener är obergirplig för människan, när den slår sönder vår världsbild, när den går bortom våt uppfattningsförmåga... det är då sagor föds.
Ja, hrm, det skulle väl kunna vara en möjlig presentation på ett fanzin av något slag som jag gärna vill (och behöver hjälp med att) starta. Namnet är inte säkert bestämt, kanske något i stil med Ödemarken, I Vildmarken, Saga eller dylikt. Detta fanzin ska inte bara bidra med scenarion och annat material till spel som Västmark och Trollvinter -det ska också innehålla sägner, sagor, myter, berättelser, och all möjlig litteratur som rör ämnet (kanske också lite bortom ämet).
Vad jag vill ha:
*Två illustratörer eller fler
*Två redaktörer
*En knytnäve frilansare
Vad jag behöver:
*En illustratör
*En eller fler frilansare
*Prenumeranter
Siktar på att lägga ut en sida om detta i så fort jag får lite logotyper, od.
Ja, hrm, det skulle väl kunna vara en möjlig presentation på ett fanzin av något slag som jag gärna vill (och behöver hjälp med att) starta. Namnet är inte säkert bestämt, kanske något i stil med Ödemarken, I Vildmarken, Saga eller dylikt. Detta fanzin ska inte bara bidra med scenarion och annat material till spel som Västmark och Trollvinter -det ska också innehålla sägner, sagor, myter, berättelser, och all möjlig litteratur som rör ämnet (kanske också lite bortom ämet).
Vad jag vill ha:
*Två illustratörer eller fler
*Två redaktörer
*En knytnäve frilansare
Vad jag behöver:
*En illustratör
*En eller fler frilansare
*Prenumeranter
Siktar på att lägga ut en sida om detta i så fort jag får lite logotyper, od.