Nekromanti I växjö, nåt roligt?

Kotten

Veteran
Joined
18 Nov 2001
Messages
62
Location
Hovmantorp(växjö), kronoberg,
Hallå, hallå, Kristoffer heter jag och ja.. Som ni kanske redan förstår så gillar jag rollspel! Det skulle vara roligt att köra rollspel med nya personer.. Alla sorters rollspel skulle vara roliga, dem rollspel jag har är i alla fall D&D 3ed(alla grundböckerna), eon2(+ några moduler) och vampire:The masqured(vilken jag gärna säljer eftersom jag aldrig spelat det, men det hör inte hit!) Så bor det någon i växjö, kronobergs trakten så kan ni väl maila mig på oktoberkotte@hotmail.com...

Med vänliga hälsningar Kristoffer!
 

R3D3

Veteran
Joined
26 Jul 2000
Messages
15
Location
Borlänge så klart!
Det finns en stor rollspels förening i Växjö. Vi har tillgång till lokal ute på teleborgs området och så har vi en central lokal som är öppen varje lördag. Sistnämnda lokalen är öppen från 11 på lördag morgonen tills sista killen låser.

I och med att vi är så många så finns det en stor variation på vad som spelas. Det är bara att droppa in någon gång och se vad vi håller på med.

Lokalen ligger på Norrgatan 3, brevid Växjö Cykel Butik. När du kommer till 'cykel skylten' så står du brevid ett staket som leder in mot en bakgård/parkeringsplats. Längst upp i vänstra hörnet är ingången. Det står studiefrämjandet och ibland en liten lapp som det står 'väs' på.

Om lördagarna är det inte så mycket rollspel, utan det sker mest om vardagarna utan vi träffas och spelar mest brädspel och figurspel. Ibland så drar några iväg hem till någon för att spela rollspel.
 
Top