Nekromanti HTML

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,891
Location
Barcelona
hej hej! Beröm beröm till er arbetande redaktörer. Ett toppenjobb verkligen. Men jag störde mig på en liten detalj. Uppenbarligen finns det inga möjligheter att använda HTML i detta forum. Detta betyder att man inte kan göra texten fet eller kursiv och så. Finns det kanske någon möjlighet till textredigering som jag inte har upptäckt, eller blir jag tvungen att leva med bara en sorts text?

/Dnalor
 

Azagthoth

Myrmidon
Joined
7 Feb 2000
Messages
3,548
Location
Stockholm
Det kanske är någon inställning eller nåt som du måste göra i din profil. För mig funkade nämligen taggen, skall ta upp det med redaktionen.

/Azagthoth
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
När man skriver ett inlägg står det ovanför formulären (under texten "Svara (www.rollspel.nu forum)" på detta forum) om man kan använda HTML i sina inlägg, kan man det står det "HTML är aktiverat". I övrigt finns även ett enklare tag-system där man kan göra vissa utseendeändringar som borde vara aktiverat i alla forum, dessa kallas "Märkning". Står det "Märkning är aktiverat" så kan man använda html-taggar som ser ut så här:
[ b ] Denna text blir i fetstil [ /b ]

Fast man ska inte ha några mellanslag mellan. Mer information om vilka märkningar som finns får man om man klickar på länken "Märkningar i dina inlägg" som finns uppe till höger på sidan där man skriver inlägg.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,891
Location
Barcelona
<I>När man skriver ett inlägg står det ovanför formulären (under texten "Svara (www.rollspel.nu forum)" på detta forum) om man kan använda HTML i sina inlägg, kan man det står det "HTML är aktiverat". I övrigt finns även ett enklare tag-system där man kan göra vissa utseendeändringar som borde vara aktiverat i alla forum, dessa kallas "Märkning". Står det "Märkning är aktiverat" så kan man använda html-taggar som ser ut så här: [ b ] Denna text blir i fetstil [ /b ]

Fast man ska inte ha några mellanslag mellan. Mer information om vilka märkningar som finns får man om man klickar på länken "Märkningar i dina inlägg" som finns uppe till höger på sidan där man skriver inlägg.</I>

Få se om det fungerar nu.

/Dnalor
 
Top