Nekromanti HTML!!

Rosen

Myrmidon
Aargh!!
Varför sätter den "använder Märkningar" (utan HTML) som default? Jag kör alltid med HTML-taggar i mina inlägg, och nu måste jag komma ihåg att ställa om den där j-a lilla rutan varenda gång - vilket jag aldrig gör, så jag måste gå tillbaks och ändra varenda gång... och då kommer den av nån anledning inte ihåg texten jag skrev längre.
Den nya versionen må vara jazzigare och glassigare än förut på en massa sätt, men den gamla fattade iaf HTML utan att man behövde säga åt den att göra det - och jag märker fö att den numera fattar färre grejor än tidigare (ex koden " " för extra mellanslag), även om man ställer in att den ska använda HTML.

(Jo, jag testade att gå in och ändra min profil, men "Gör att inlägget"-rutan finns inte som valbart alternativ där.)

--
Åke

jbergman

Veteran
Varför sätter den "använder Märkningar" (utan HTML) som default? Jag kör alltid med HTML-taggar i mina inlägg, och nu måste jag komma ihåg att ställa om den där j-a lilla rutan varenda gång - vilket jag aldrig gör, så jag måste gå tillbaks och ändra varenda gång...

Sannerligen! Faktum är att jag först då jag läste ditt inlägg upptäckte rutan för ändringar. I synnerhet luras jag av att det t.o.m. står att HTML är aktiverat högst upp.

Liksom du tycker jag verkligen att standard borde vara att både HTML och märkningar är aktiverade. Inte för att jag någonsin har använt märkningar, men visst...

/Jakob