Nekromanti Hippiealver?

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Jag blev lite konfunderad då jag läste om alverna i DoD6. Jag citerar: <I>"De </I>[alverna]<I> har ofta långt hår av alla färger och svarta eller blåa ögon".</I> Hur funkar detta egentligen? <I>Alla</I> färger? Grönt, brunt, svart...lila? Och är det alla färger samtidigt? Jag trodde dylika alver endast kunde hittas i Shadowrun.

No one shoots at Santa Claus.
 

Conan

Swashbuckler
Joined
15 Aug 2000
Messages
2,085
fan vad larvig du e, eller e du helt körd, du fattar väll att dem meanr alla vanliga färger, som brunt blont, svat osv....

Eller var det kanske ett dåligt skämt?
 

Krellh

Warrior
Joined
16 May 2000
Messages
363
Location
Tollered, Västra Götaland
regnbågsfärgade spetsöron

Först och främst - personangrepp uppskattas sällan. Ha det i åtanke i framtiden.

Vad Sereg uppmärksammade med sitt inlägg var ett av de mååånga grova syftningsfel som med en reproduktion värre än den hos kaniner gladeligen spritt sig över större delen av DoD6.

Och förresten, varför skulle man fatta att dom bara menar färger så som svart, brunt osv?? ALLA färger inkluderar rimligtvis precis hela färgspektrat...

/Tobbe
 

Sereg_UBBT

Swashbuckler
Joined
17 May 2000
Messages
2,486
Location
Sektor 242, Norra hemisfären
Re: regnbågsfärgade spetsöron

Jag kan bara hålla med. RiotMinds uppfattning om vad en alv är och hur dem ser ut kanske skiljer sig rejält ifrån en klassisk "Tolkienalv". Trudvangs alver kanske har fluoroscerande grönt hår? Vad vet jag?

No one shoots at Santa Claus
 
Top