Nekromanti Helvete!

Mask_UBBT

Hero
Joined
9 Dec 2001
Messages
1,795
Location
Tensta, Späckholm
Rajt, nu har det kokta fäsket slagit fläkten i det blåa skåpet...

Det hela rör sej då om Filmklubben, som jag gjort mej själv ansvarig för...

Jag skrev i första filmklubbstråden att det igår, Lördag den 30e augusti, skulle startas en tråd med namnet "[Filmklubb] Omröstning". I den skulle man rösta fram vilken av de nominerade filmerna som skulle behandlas under veckan... I och med att jag inte har admin-rättigheter har jag vid ett par tillfällen nämnt att någon med sådan skulle vara tvungen att fixa med lördags-tråden...

Nu är det så att jag har flickan över för helgen, så jag har varit lite... hmmm... "borta" är nog rätt ord... Jag fick lixom för mej att någon admin tagit på sej uppgiften redan, och filmklubben fick inte en tanke innan jag idag skulle gå och kolla hur det gick....

..."helvetesjävlaskit" tror jag det lät som undefär...

Röstningstråden har inte kommit upp, och jag kan inte skylla någon annan än mej själv, är jag rädd...
Så nu ber och bönar jag... Snällararasötamedsockerpå, kan någon admin fixa med det här så fort som möjligt?


/Mask - den totala idiotins totem
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Prata med...

Arvidos. Han är ju faktiskt forumets poll-ansvarige admin. Jag tänkte ta meddela moderatorknappen för att få någon sådans uppmärksamhet men jag tror det hade varit lite fel tillfälle för det (det var ju inget OT eller ngt sådant).

/Balderk
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Visst fan.

Prata med Arvidos när allt går åt helvete. Vad tror ni att jag är, någon jävla terapeut, eller?!

Suck.

Nåja. Jag ska hjälpa till.
Hehe. Det är ju klart att jag ska hjälpa till. :gremsmile:



Melodi: förvanskad Let it be

När allting har gått fel, och du gått in i din vägg
Tala med Arvidos, han har skägg.
Han har skägg, han har skägg..
Det finns en lösning, och den har skägg.

När du skrivit fel, och det står "inägg"
Arvidos han förstår, du menade inlägg..
Du menade inlägg, du menade inlägg..
Arvidos han förstår, och han har skägg.

I din stund av ångest, Arvidos hjälper dig
Torkar dina tårar, säger aldrig nej..
Säger aldrig nej, aldrig nej..
Hjälpen finns att få, och den är mig.
 
Top