Nekromanti Helt ny, Alingsåsare (Gbg/Borås/Thn funkar)

WiccedSwede

Veteran
Joined
1 Nov 2018
Messages
4
Hej, är helt ny, aldrig spelat och är intresserad av att testa rollspel på med nån skön grupp efter att ha sett collagehumor spela på youtube.

Hoppas jag kan hitta några att spela med här. :)


Jag heter Mikael, är 30 år och jobbar som produktutvecklare till vardags.
Skulle säga att jag är en allmänt nördig och rätt avslappnad typ.
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,316
Location
Kullavik
WiccedSwede;n298768 said:
Hej, är helt ny, aldrig spelat och är intresserad av att testa rollspel på med nån skön grupp efter att ha sett collagehumor spela på youtube.

Hoppas jag kan hitta några att spela med här. :)


Jag heter Mikael, är 30 år och jobbar som produktutvecklare till vardags.
Skulle säga att jag är en allmänt nördig och rätt avslappnad typ.
Välkommen hit! Gör en kvalificerad gissning att det var din post jag även såg i "Rollspel Göteborg" på Facebook? Hoppas du hittar någon spelgrupp!
 

WiccedSwede

Veteran
Joined
1 Nov 2018
Messages
4
Henke;n298772 said:
Välkommen hit! Gör en kvalificerad gissning att det var din post jag även såg i "Rollspel Göteborg" på Facebook? Hoppas du hittar någon spelgrupp!
Tack! Ja, det är samma person. Blev tipsad av en bekant att kolla in här också. MiFF verkar najs, men jag har lite svårt att komma iväg på fredagskvällar. :)
 

Henke

Avdankad Konventsarkeolog
Joined
8 Mar 2009
Messages
4,316
Location
Kullavik
WiccedSwede;n298777 said:
Tack! Ja, det är samma person. Blev tipsad av en bekant att kolla in här också. MiFF verkar najs, men jag har lite svårt att komma iväg på fredagskvällar. :)
Jag förstår dig. Brukade spela nästan varje fredagkväll innan vi fick barn. Nu tre barn senare är man tacksam om man hinner spela nån gång på semestern och julledigheten. :-(
 
Top