Presentation Hej, Tommy här.

Jet991

Veteran
Joined
1 Sep 2022
Messages
1
Hej, Tommy Patomella heter jag.
29-årig exilerad Älvsbybo som numera bor i Piteå .

Har successivt ökat mitt lurkande på detta forum till den grad att jag känner att det är dags att presentera mig.

Resan i fantasins värld väcktes väldigt tidigt när jag började läsa sagan om belgarion som jag fick i present av mina äldre syskon. En läsfas som var intensivast mellan 12-15 års ålder där en rad böcker plöjdes igenom. Därefter har det tillbringats mången timmar framför datapatan i form av olika MMORPG och RPG-spel fram tills senare år då vuxenliv/sysslor/ansvar tagit upp större delen av fritiden. De senaste åren har dock spenderats med kvällsläsning och allmän fantisering.

Mitt rollspelsintresse blossande inte riktigt upp förrän cirka 5 år sedan då jag blev inbjuden att testa spela symbaroum med några vänner. Efter detta blev jag rollspelsbiten. Tyvärr föll den gruppen isär för att folk flyttade samt andra omständigheter. Nåväl.

Jag brinner för att skapa och har kommit till att inse hur mycket jag gillar att vara SL då det utmanar min kreativa ådra. Jag har som mål att börja skriva och dela äventyr och drömmer om att skapa en kampanjbok och/eller sourcebooks.

MVH
 
Top