Nekromanti Hej, jag heter Krille

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
- Hej, jag heter Krille...

- Hej, Krille!

- ... och jag har drällt här sedan urminnes tider. Så jag är väl mer av en inventarie än användare. Jag är copywriter, ex-spelmanusförfattare, ex-webprogrammerare, ex-cykelvakt, ex-hamburgervändare, ex-närbutikschef och lite annat.

Mitt problem är att jag gillar rollspel. Jag gillar rollspel så mycket att jag skriver dem själv. Jag var med och skrev Eon och Neotech, och jag skrev Västmark, Skymningshem: Andra Imperiet, Trollvinter och en klase andra rollspel, och just nu skriver jag på Blå Himmel.

Och nu börjar det helt enkelt bli för mycket. Rollspelen kryper inte bara in i nästa Billy-hylla, utan har till och med börjat invadera förrådet i källaren. Och de där hyllorna böjer sig under vikten.

När det där kombineras med alla andra intressen, som vanliga brädspel, historia, fantasy, science fiction, serier, filmer och så vidare... jag håller helt enkelt på att få slut på vägg! Det finns inga fler väggar som jag kan sätta hyllor mot. Jag har inte ens plats för mina svärd!

När jag inte spelar rollspel eller skriver rollspel eller ser på filmer eller läser böcker... så hänger jag på den här webbplatsen och pratar rollspel.

Så jag... *andas djupt* ...jag tror jag är beroende. Jag menar, det kan inte vara bra att ha typ tjufemtusen inlägg på ett rollspelsforum. Det måste vara sjukligt på nåt sätt.

...jag tror inte jag klarar det längre... *snörvel*

- Såja, såja, du är i alla fall inte ensam, Krille. Vi andra här har precis samma problem, och det är ju därför som vi sitter här. Eller hur?
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Krille said:
- Såja, såja, du är i alla fall inte ensam, Krille. Vi andra här har precis samma problem, och det är ju därför som vi sitter här. Eller hur?
Mmm, men du har faktiskt 13,24% sanity. Krank, som är näst sjukast har 25,53%. Så du är nog allt ett särfall!
 
Top