Presentation Hej, jag heter Carl Öhrn - och har återkommit hit efter några års frånvaro/anonymitet

carl_ohrn

Veteran
Joined
7 May 2018
Messages
30
Rollspelare, 50+ år, bosatt i Västerås.
Spelar bara någon enstaka gång per år, men det ser ut att kunna bli bättring på den fronten.
Ägnar mig annars snarast åt att köpa rollspel, och ofta läser jag dem också.
Och så skriver jag lite ibland. Tidigare i år (2023) så fick jag med två äventyr i samlingen Tadonro vol.III till det fina rollspelet Vindsjäl.
Kul att vara tillbaka, back in business!
:)
PS En gång i den mörka forntiden, på ett annat forum, så var jag känd som Älge Skog, men det är länge sedan nu och både glömt och förlåtet. DS
 

carl_ohrn

Veteran
Joined
7 May 2018
Messages
30
Välkommen tillbaka! :)
Tackar!
Och tack för pratstunden på GothCon. Jag presenterade mig nog inte ordentligt då. Men det var kul att få träffa mannen och myten "Oldtimer" och prata Dunder och Drakar och andra äventyrligheter! :-D
 

Satanclaus

Veteran
Joined
27 Jan 2021
Messages
13
Location
Märsta, Sweden
Calle!
kul att se dig här, om jag nu ser rätt på den lilla profilbilden. Jag kände dig under ett annat efternamn då vi spelade ihop.
Om jag nu ser rätt, annars är detta lätt pinsamt, men det bjuder jag på. :)
Spelar fortfarande från och till, mest från tyvärr. Men med roll20 kan ju en del av suget stillas.
”Hjältar från stjärnor och rymd, med avstamp från mars till trakorien vi reste, men slutet på sviten vi aldrig såg”
En liten ledtråd var du känner mig från… vi satt många timmar med gåtorna i konfluxsviten.😁
/F
 

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
Joined
13 Mar 2000
Messages
5,261
Location
Örebro
Välkommen hem... höll jag på att skriva. Eller ja, jag skrev ju faktiskt det. :gremgrin:

Välkommen tillbaka, menade jag i alla fall!
 
Top