God45 #PrayersForBahakan Joined 23 Oct 2012 Messages 20,353 Yesterday at 22:41 #1 Så det här är första utkastet av ett Star Wars OSR hack. Ta en titt och ge mig feedback om ni vill Det kommer hjälpa mig skriva klart det. Attachments Have Lightsaber Will Travel .pdf Have Lightsaber Will Travel .pdf 203.5 KB · Views: 16
Så det här är första utkastet av ett Star Wars OSR hack. Ta en titt och ge mig feedback om ni vill Det kommer hjälpa mig skriva klart det.
Quadrante Grisbonde Joined 14 Mar 2003 Messages 6,589 Location Skellefteå,öjebyn,umeå Yesterday at 22:49 #2 Totalt sidospår, men skulle vara trevligt om titeln är en ordlek som anspelar på, men inte säger StarWars™ rakt ut.
Totalt sidospår, men skulle vara trevligt om titeln är en ordlek som anspelar på, men inte säger StarWars™ rakt ut.
God45 #PrayersForBahakan Joined 23 Oct 2012 Messages 20,353 Yesterday at 22:55 #3 Quadrante said: Totalt sidospår, men skulle vara trevligt om titeln är en ordlek som anspelar på, men inte säger StarWars™ rakt ut. Click to expand... Väldigt sant! Har någon förslag kom med dem
Quadrante said: Totalt sidospår, men skulle vara trevligt om titeln är en ordlek som anspelar på, men inte säger StarWars™ rakt ut. Click to expand... Väldigt sant! Har någon förslag kom med dem
Quadrante Grisbonde Joined 14 Mar 2003 Messages 6,589 Location Skellefteå,öjebyn,umeå Yesterday at 23:02 #4 God45 said: Väldigt sant! Har någon förslag kom med dem Click to expand... Hmm … eh War among the Stars Space Rebels Sabers & Blasters A Roar in Space The star and the war S.W.O.S.R … du kan nog komma med något bättre
God45 said: Väldigt sant! Har någon förslag kom med dem Click to expand... Hmm … eh War among the Stars Space Rebels Sabers & Blasters A Roar in Space The star and the war S.W.O.S.R … du kan nog komma med något bättre
Rymdhamster ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ Joined 11 Oct 2009 Messages 13,167 Location Ludvika Today at 01:41 #5 Jag hade bara justerat till: Have Blaster – Will TravelOm jag hade velat ändra, vill säga. Jag gillar orginalet.
Jag hade bara justerat till: Have Blaster – Will TravelOm jag hade velat ändra, vill säga. Jag gillar orginalet.
olaberg Hero Joined 1 Feb 2006 Messages 1,275 Location Göteborg Today at 12:05 #7 Korr: Thermal detonator gör d20 skada och inte d20 damage.
God45 #PrayersForBahakan Joined 23 Oct 2012 Messages 20,353 Today at 16:13 #8 olaberg said: Korr: Thermal detonator gör d20 skada och inte d20 damage. Click to expand... Tack! Hade aldrig fångat det själv!
olaberg said: Korr: Thermal detonator gör d20 skada och inte d20 damage. Click to expand... Tack! Hade aldrig fångat det själv!