Nekromanti Halloj!! Erfaren spelare söker grupp i Sthlm

Petrus

Veteran
Joined
3 Jul 2001
Messages
2
Location
Stockholm
Hej gott folk! Är lite nyfiken på att dra igång mitt spelande igen, och söker nu en grupp att spela med. Betade av det mesta på marknaden då det begav sig men vi körde oftast "mitt" egna lilla system. Hade då en stadig grupp som körde tärningslöst, med betoning på rollspel och intriger.
Nu är jag intresserad av att komma i kontakt med en grupp i stockholmsområdet som kan behöva en spelare till. Kan även tänka mig att efter en tid i gruppen börja spelleda igen, om det finns ett intresse av det. Är 29 nu, och behöver säkert dammas av lite.... :)

Har jobb och flickvän, följdaktligen kan jag inte lägga ned fullt lika mycket tid som man gjorde i gymnasiet måste ju hinna umgås med övriga vänner och bekanta också...

Så har ni några idéer eller uppslag så skriv en rad.
Väl mött!
/Petrus
 

izindo

Veteran
Joined
31 Jan 2001
Messages
11
Location
Stockholm
Var hälsad Petrus!!!
Jag heter Jonny och är 29, och har också "familjepakatet" så även min tid äro begränsad. Men en eller två kvällar i veckan är inga problem.
Vi är fyra killar som har kört Rolemaster i flera år(dock med en tyngd på reglementsenliga strider och action, nu låter det som hack n slash men så är icke fallet) men vi har tråkigt nog trappat av. Den största anledningen är väl att Magnus har blivit toffel och Larsa har tröttnat och anser att dataspel är roligare(taskig fantasi).
Så då återstår bara jag och Per. Men vi är som sagt intresserade av att dra ihop något men vi behöver mer lite mer folk:)

Högaktingsfullt
Jonny
 

Nirkon

Veteran
Joined
19 Jul 2001
Messages
3
Location
Enköping
Hejsan
jag heter Anders och 24 år, spelade rollmaster för länge sedan(för mig, alltså.) när jag 16-17 eller nåt i den stilen under gymnasiet.
bor i enköping då det inte lätt att få bostad i stockholm, jobbar dock i mälarhöjden och vill gärna vara med om ni drar igång nåt.
hör av er...
 
Top